wtorek, 19 lipca 2016

19/07/2016: Miejsce tworzą ludzie - Italy part II

        Mam taką swoją podróżniczą teorię-  to ludzie tworzą miejsca, do których chcemy wracać. Z każdego wyjazdu zatem przywożę zdjęcia ludzi, a nie miejsc. Owszem, takie również posiadam, ale większą wartość mają dla mnie te pierwsze. To właśnie je darzę większym sentymentem.  Przypominam sobie momenty, które wtedy się działy i automatycznie miejsce samo się pojawia. Podróż do Włoch odbyłam z ludźmi, z którymi uwielbiam przebywać. Każdy z nas jest zupełnie inny i przez to każdy wyjazd jest intensywniejszy niż mogę to sobie wyobrazić. Każdy moment i chwila nie jest odczuwana indywidualnie. Są to odczucia całej grupy. To w tym wszystkim jest niesamowite. Pamiętam jak siedzieliśmy na kamienistym molo w małej włoskiej miejscowości Nettuno i słuchaliśmy muzyki w ciszy, jak rzucaliśmy monety do fontanny Di Trevi, pierwszą przejażdżkę na gigantycznym rollercoasterze...  Zresztą,  wszystko to zobaczycie na zdjęciach poniżej. Nie pokażę Wam  ani fontanny, ani morza Tyrreńskiego. Pokażę Wam ludzi, którzy te miejsca dla mnie stworzyli.























Kinga

9 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita, bardzo podoba mi się Twoje spojrzenie na podróżowanie. W niezwykły sposób przelewasz emocje na fotografie. Każdy z nas jest inny ale w pięknym momentach odczuwamy to samo. Bardzo dziękuję Ci za te zdjęcia bo to one przypominają mi o pięknych momentach, które spędziłam tam z wami. Z cudownymi ludźmi ~pokemon :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fascynujący wpis. :) Te zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz świetne zdjęcia! Obserwując ludzi, można niejednokrotnie dowiedzieć się dużo rzeczy o danym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, każde z nich pewnie dla Ciebie jest wyjątkowe i niesie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko w jakim programie można zmiejszyc zdjęcie żeby np dodać na fb, jest dosyc dobrej jakości, w paincie nie chce się otworzyć gdyż pisze ze nieodpowiedni format
    Do radzisz coś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwszy raz widzę takie zdjęcia z podróży, super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe spojrzenie na wspomnienia z podróży i oczywiście masz rację, co z tego, ze miejsce moze być pięknie jeżeli ludzie byliby niemili?/Karolina

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)