niedziela, 10 lipca 2016

10/07/2016: Italy part 1

        Swoje marzenie o wyjeździe do Włoch mogłam spełnić dzięki teatrowi, w którym gram od czterech lat. Wyjazd ten był w pewnym sensie nagrodą dla nas oraz innych utalentowanych osób z Tomaszowa Mazowieckiego. Pojechaliśmy tam na międzynarodowy festiwal "Le strade della musica". Cały wyjazd był niesamowity. Odpoczęłam od tego co miało miejsce w roku szkolnym i zdecydowanie naładowałam baterie! Do głowy wpadło również wiele pomysłów, które mam nadzieję, że zrealizuję wraz z przyjaciółmi. Było intensywnie, ponieważ zwiedziliśmy wiele pięknych miejsc. Mieliśmy również okazję wybrać się do parku rozrywki, czy parku wodnego. Już tęsknię za tym miejscem i za tym klimatem! Kiedyś pojadę tam ponownie :) 
        Dziś przedstawię Wam jedną ze stylizacji wyjazdowych, a już niedługo na blogu pojawi się reportaż z wyjazdu, który właśnie przygotowuję. Co więcej, w trakcie montowania jest również reportaż wideo, który przygotowywany jest przez naszą ekipę filmowców. Dzieje się !






okulary-Reserved/ naszyjnik,torebka-Bershka/sukienka H&M/ buty-Step/ paznokcie- Justyna Szwemberg

Zdjęcia: Maja Pinczewska


Kinga

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że wyjazd udany! :) czekam na reportaż z wyjazdu. Piękna stylizacja, podoba mi się twój tatuaż :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wizyty we Włoszech :) też marzy mi się odwiedzić ten piękny kraj..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu. :) Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobaja mi się zdjęcia. pozazdrościć wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i widzsz - jak można nie lubić czerni, skoro ona zawsze jest piękna?
    Czy to w wersji eleganckiej, czy letniej, luźnej i niezobowiązującej?

    w takim wakacyjnym wydaniu też zachwyca ;)

    Chociażby na Twojej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice outfit:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyglądasz *.*
    czekam na większą relację z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo tak, Włochy to piękne miejsce! :) Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz :)
    Super, że dodasz relacje z Włoch, czekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nosiłas może aparat na zęby? Bo masz taki piękny uśmiech? Ja mam krzywego kła,a że studniówkę mam w przyszłym roku,nie wiem co mogłabym zrobić żeby mi się naprostował:/ w tak szybkim czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie nosiłam aparatu na zęby, ale miałam nadlewane górne dwójki.Idź do dentysty może coś Ci poradzi ;)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)