poniedziałek, 20 czerwca 2016

20/06/2016: Let the journey begin

        Oficjalnie rozpoczęłam wakacje ! Jestem z siebie niesamowicie dumna, ponieważ pierwszy rok studiów zakończyłam bez żadnej poprawki, ba, udało mi się uzyskać średnią 4,6 :) Cieszę się, że to już koniec, ponieważ nie był to najłatwiejszy czas w moim życiu, wiele się działo. Musiałam wyznaczyć sobie priorytety, które były dla mnie celem do zrealizowania. Udało mi się również pogodzić szkołę wraz z dojazdami do miasta rodzinnego na próby spektakli, które miały miejsce w ostatnim czasie. To dzięki wytrwałości i Trzcinie będę mogła spełnić jedno z większych marzeń, a mianowicie  wyjazd do Włoch. Za kilka dni wyruszamy wraz z teatrem w podróż, która mam nadzieję, będzie niesamowita ! Cała relacja pojawi się w późniejszym czasie na blogu, a na bieżąco będziecie mogli oglądać zdjęcia na moim instagramie lub snapie :)








kapelusz,bluzka,buty,plecak-H&M/ sukienka-sh

Zdjęcia: Maja Pinczewska



Kinga

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci :)
    Pierwszy rok studiów to zawsze jest swoisty chrzest bojowy ;)
    Życzę Ci tego, aby kolejne przysparzały już mniej trosk, mniej stresów i żeby zaliczanie ich przychodziło z taką naprawdę niewymuszoną łatwością :)

    Życzę Ci udanych wakacji!

    I jak zwykle zazdroszczę zdjęć - bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyników na studiach, tak samo gratuluję wyjazdu! :) oby był udany i żebyś świetnie się bawiła ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kolorystyka i styl który przedstawiasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie też zaczęłam wakacje ! :)
    udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zrobisz post o swoich ulubionych miejscach w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny pomysł :) postaram się !

      Usuń
  6. Jakie swietne okulary ;) podobaja mi sie widoki w tle ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę podróży do Włoch ;) oby była udana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta kolorystyka i styl który przedstawiasz!
    Blackout Curtains

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)