niedziela, 5 czerwca 2016

05/06/2016: Long white shirt

           Właśnie mijają pierwsze dni czerwca. Możemy więc powiedzieć, że sezon letni rozpoczął się pełną parą.  Jednego dnia wstaję i okazuje się, że jest trzydzieści stopni, innego zaś pada. Czasem ciężko jest dobrać ubranie tak, aby nie było ani za zimno, ani za ciepło. Tamtego dnia, kiedy zdjęcia były robione, zdecydowanie mi to nie wszyło haha. Było niesamowicie gorąco! Mimo wszystko, jest to według mnie idealne połączenie. Do wszystkiego dobrałam moje ulubione marmurkowe okulary, które dorwałam w fajnej cenie :)  Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje, zapraszam na mojego  INSTAGRAMA, oraz fan page fotograficznego . Nie jestem w stanie pisać tu tak często jakbym chciała, może niedługo się to zmieni. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, już za tydzień rozpocznę wakacje !









koszula-Stradivarius/ spodnie-Pull&Bear/ okulary-H&M/ buty-New Balance 

Zdjęcia: Martyna Rychlińska


Kinga

6 komentarzy:

  1. O wow, stylizacja rewelacyjna :)
    Tak czasami bywa z pogodą, że nie wiadomo jak się ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa. Ta koszula to coś genialnego ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. typowy przykład ofiary mody, to wygląda po prostu źle...

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)