poniedziałek, 9 maja 2016

09/05/2016: Daisies

        Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku! Fakt ten potwierdza miejsce, w którym zostały zrobione zdjęcia, a mianowicie wejście na drogę do mojej uczelni. Z racji tego, że mieści się ona w Lesie Bielańskim, nie dojeżdża tam komunikacja miejska. Każdy powtarzał mi, że polubię ten odcinek lasu dopiero wiosną i rzeczywiście tak też się stało. Mimo, że jesienią nie jest tu tak pięknie, to zdecydowanie bujna zieleń, która właśnie się pojawiła, rekompensuje mi wszystko.
        Jeśli chodzi o zestaw, który mam na sobie- chyba nikogo nie zdziwi, że znów jestem na czarno. Mam wrażenie, że powinnam zmienić nazwę bloga na "czerń na 1000 sposobów", haha. No nic ! Mam nadzieję, że jeszcze nie zanudziłam Was tym kolorem. Za każdym razem staram się dobrać do niego coś, co będzie kontrastem. W tym wypadku jest to bluzka w stokrotki oraz białe buty. Nie zabrakło oczywiście mojej ulubionej części garderoby, czyli kolorowych skarpetek!










skóra,buty,kapelusz-H&M/ bluzka-Zara/ spodnie-Pull&Bear/ okulary-Reserved/ płaszcz-Sh

Zdjęcia: Martyna Rychlińska 



Kinga

12 komentarzy:

  1. Odchudasz się ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odchudzałam się :D A co ? Planuję do tego wrócić

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, podoba mi się tło :) Stylizacja również przypadła mi do gustu, kapelusz daje taką kropkę nad i.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look, ka<pelusz idealnie do ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia na łonie natury! Super look

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dawaj, będziemy tego bloga prowadzić razem, bo ja też czerń lubię najbardziej i w gruncie rzeczy zawsze u mnie ona właśnie przeważa ;P

    Mnie się w niej podobasz, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia ! ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba. Lubię ten minimalizm :) I jeszcze ten kapelusz, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasz las taki piękny :D! Z resztą wszystko mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie stylizacje, no i kolor czarny :)
    Super!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny las ;)
    A co do stylizacji to bardzo mi się podoba, fajnie przełamałaś tą czerń tą bluzką w stokrotki, genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)