wtorek, 19 kwietnia 2016

19/04/2016: dungarees

        Nie mogę się już doczekać słońca, które zagości w końcu na dłuższy czas. Chciałabym schować szaliki i zimowe kurtki na dno szafy i wyjąć je dopiero za rok. Niestety pogoda ostatnio cały czas zaskakuje, niestety w tą mniej pozytywną stronę. No nic trzeba się dopasować ! Dziś przedstawiam Wam zatem mój ulubiony zestaw na chłodne dni. Rzeczy te nie są nowe, ale nie gościły jeszcze na blogu wcale, bądź pokazywałam je dawno temu. Mam nadzieję, że przypadnie wszystkim do gustu :) Życzę Wam również wspaniałego tygodnia i mnóstwa pozytywnej energii !











ogrodniczki-cropp %/ sweter,okulary,buty-H&M/szalik-stradivarius/torebka-Bershka/płaszcz- Mosquito


Zdjęcia: Martyna Rychlińska 

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci (ogromnie) tych ogrodniczek!
    Zachorowałam na takie portki już jakiś czas temu, ale niestety - żadne z tych, które na swojej drodze napotykam nie leżą na mnie dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko :D Ogrodniczki petarda, szal i sweter dodają nonszalancji, a białe trampki świetnie domykają całość :) Ja jestem zdecydowanie na tak i sama z ogromną przyjemnością bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie; jestem ogólnie zachwycona takim Twoim wyczuciem stylu - mogło wyjśc odrobinę "jak bezdomna", a wyszło zajebiście <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę świetna stylizacja! Bardzo podobają mi się te ogrodniczki :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stylowo i na luzie! tak jak lubie!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrodniczki mega sprawa! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. To fakt, pogoda ostatnio nie dopisuje..raz jest ciepło, na następny dzień zimno, przez co można się łatwo rozchorować. Zdjęcia ładne, tak samo jak i stylizacje. ;) Pozdrawiam!

    http://milenamilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)