poniedziałek, 11 kwietnia 2016

11/04/2016: spring wishlist

        Wiosna zawitała u nas jakiś czas temu i mimo, że słońce ponownie się schowało to moje myśli są już przy temperaturach zbliżających się do 20 stopni. Ja swoje must have na wiosnę powoli realizuję! W mojej szafie znalazło się już kilka ubrań podobnych do tych, które przedstawię Wam poniżej. Możecie się nimi zainspirować, bądź dokonać zakupu bezpośrednio na stronie:) Nie zapomnijcie uzupełnić swoich szaf w boho wzory, podarte jeansy, czy długie koszule !










Kinga 

8 komentarzy:

  1. Wybrałaś świetne rzeczy :) Najbardziej podoba mi się brązowa kurteczka z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zdecydowanie nr 6 poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny outfit, też tęsknie już za słoneczkiem
    Poklikałam, klikniesz tez u mnie?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)