piątek, 18 marca 2016

18/03/2016: Second time in Turkey part II


        Jakies 2,5 tygodnia temu mój komputer padł. Bałam się, że wszystko co było na dysku przepadło. Na szczęście trafiłam na genialnego informatyka, któremu udało się przywrócić wszystko i naprawić komputer. Teraz chodzi lepiej niż przed naprawą. Zdjęcia do dzisiejszego posta były przygotowane już dawno. Niestety brak sprzętu uniemożliwił mi jakiekolwiek działania. Ale wracam. Ze zdwojoną siłą. Na początek chciałabym się Wam pochwalić, że moja stylizacja z poprzedniego posta wygrała nagrodę główną w konkursie organizowanym przez magazyn HOT moda. Jestem bardzo podekscytowana, ponieważ każda taka wygrana motywuje mnie do dalszego działania. Więcej o konkursie i mojej stylizacji przeczytacie TUTAJ.

        Wracając do tematu dzisiejszego wpisu - TURCJA, a dokładniej Alanya. Jest to miejsce, do którego już zawsze będę mieć sentyment. Pierwszy raz wyleciałam tam w grudniu 2014 roku wraz z teatrem miejskim Trzcina, w którym gram. Było to niesamowite przeżycie. Poznałam wspaniałych ludzi, których myślałam, że już nigdy nie spotkam. No właśnie... Nigdy nie mów nigdy. W listopadzie 2015 roku dowiedziałam się, że polecimy tam znowu. Byłam bardzo szczęśliwa. Wyjazd ten wypadł w idealnym dla mnie czasie. Zmęczona po egzaminach na uczelni, potrzebowałam odreagowania. Takie "artystyczne podróżowanie" to coś o czym zawsze marzyłam. W podróży czuję się najlepiej. Czuję się spełniona w 100%. Nigdy nie marzyłam o tym, żeby móc grać w teatrze, robić zdjęcia i podróżować jednocześnie. Jestem wdzięczna za każdą taką chwilę. To właśnie wtedy uczę się najwięcej i jestem szczęśliwa. Od zawsze wiedziałam, że praca za biurkiem nie będzie dla mnie. Moje pasje i podróże tylko mnie w tym utwierdzają. Mam nadzieję, że życie potoczy się tak jak tylko sobie wymarzę. Zapraszam Was na garść słońca prosto ze słonecznej Turcji. Czasem warto zejść ze szlaków turystycznych, poznać ludzi oraz zagłębić się w kulturę i zwyczaje kraju. Warto łamać stereotypy i poznawać to co dla nas nieznane. Was zapraszam do poznania moich wspaniałych przyjaciół i ludzi, którzy motywują do tego, aby robić w życiu to co się kocha  :) To nie ostatni wpis z wyjazdu. STAY TUNED . 
















Wszystkie zdjęcia: Ja 
Więcej zdjęć mojego autorstwa zobaczycie TUTAJ lub na moim INSTAGRAMIE

Wideorelacja z pierwszego wyjazdu do Turcji stworzona przez Tomasza Dobskiego dostępna poniżej (polecam HD)


Kinga

20 komentarzy:

  1. Dążenie do szczescia i co powinno kierowac czlowieka postepowaniem? Masz jakis pomysl na teksty kultury?
    Z gory bardzo dziekuje za odp!

    OdpowiedzUsuń
  2. Romeo i Julia mimo przeciwności losu dążyli do szczescia . Kierowała nimi ogromna miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A np. Ludzie bezdomni ? Albo Ojciec Goriot ? Cos tam jest?

      Usuń
  3. Gdzie kupilas nb574 ? I w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sizeer trafiłam na promocje i zapłaciłam za nie 296 zł :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę Ci, że grasz w teatrze, zawsze o tym marzyłam. Niestety u mnie w pobliżu nie ma nic. Piękne zdjęcia, jestem nimi zachwycona <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jak zazdroszczę takiej podróży! Cieszę się, że się spełniasz w tym co robisz. No i szczęście, że informatykowi udalo sie dane odzyskac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Sama robiłaś te zdjęcia?
    +Uroczy chłopak XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe miejsce i genialne zdjęcia :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeejku jak tam pięknie,śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie <3 Zazdroszczę podróży i wspomnień :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotografie, podróż na pewno udana <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna fotorelacja *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe widoki i wszystkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ! przepiękne zdjęcia, aż chce się tam jechać i samemu zwiedzić te miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tam pięknie ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy pada komputer pełen zdjęć to jest mały zawał, przerabiałam to już kilka razy i dopiero załapałam, że lepiej zainwestować w dysk przenośny, nie ma gwarancji, że się nie zepsuje ale zawsze to jakieś zabezpieczenie. :P Piękne zdjęcia! Jaki masz obiektyw, jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Az jeszcze bardziej cieszę sie na moj wyjazd! Tydzien temu z chłopakiem, na spontanie, kupiliśmy bilety do Alanyi na maj :D
    Teraz juz naprawde nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)