piątek, 26 lutego 2016

26/02/2016: My second time in Turkey

        Ciężko jest tu napisać cokolwiek. Tak wiele się dzieje w moim życiu obecnie ! Bardzo się cieszę, ponieważ nie znoszę bezczynności. Jak wiecie wraz z teatrem wyjechaliśmy do Turcji, aby zagrać tam nasz kolejny spektakl. Tym razem był to "Kopciuszek". W Polsce premiera naszego spektaklu odbędzie się 12.03 o 18.00 w moim rodzinnym mieście. Cieszę się, że moi bliscy, którzy zawsze są na premierach, będą mogli zobaczyć "Trzcinę" w nieco innej odsłonie. Tydzień w Turcji uświadomił mi kilka rzeczy i jak każda taka podróż, dał wiele do myślenia.  Tym razem nie odrywałam się od aparatu. Bardzo chciałam wrócić z pięknymi zdjęciami i myślę, że udało mi się zrealizować mój cel. Staram się kształcić w tej dziedzinie i w przyszłości zdecydowanie chcę pracować w tym zawodzie. Niektórzy wiedzą, że nie zniknęłam social media. Stale jestem na moim  instagramie i nie tylko. Jeśli jednak chcecie zobaczyć kilka moich prac fotograficznych to obecnie pracuję nad rozwojem fan page. Więcej o pobycie w Turcji napiszę w kolejnym poście. Szykujcie się na dawkę słońca !








buty,kapelusz,koszula-H&M/spódnica, torebka (Mulberry) -SH/ pasek-Stradivarius

Zdjęcia: Maja Pinczewska



Kinga

21 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, cudne otoczenie! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwoliłam sobie wysłać do Ciebie zaproszenie na instagramie - jakby co: ja to ja ;P nie żadna Mar podróbka ;P

    Z niecierpliwością czekam na fanpejdża, bo ktoś kto ma takie wyczucie w kwestii ubrań musi na sto procent mieć je także i w innych aspektach wszystkiego, co z artyzmem i artystycznością związane :)

    A te tutaj zdjęcia z Tobą w roli modelki też zachwycają!
    Plener rzeczywiście piękny - no i ta Twoja koszula, Kingo - <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia, ładna koszula!


    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mozna wiedziec ile aktualnie wazysz? Naprawde schudlas; o wygladasz pieknie! Widac ze tetnisz zyciem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia i oryginalny zestaw! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pięknie! Długo nie zachodziłam na bloggera, ale jak widać niektóre rzeczy się nie zmieniają.
    Wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie - no i nie moge doczekac sie dawki sloneczka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy na dobrych opracowaniach lektur mozna na bardzo dobrym poziomie zdac mature R i podst? A jak z wosem ? To znaczy z czego sie najlepiej uczyc,bo ja dopiero teraz sie zdecydowalam. A zalezy mi na dobrym wyniku tak 70% gdyz jest mi na moj kierunek potrzebny. Mowilas ze " wiedzialas o czym piszesz". Wiec jak opanowalas sztuke pisania wypracowac z wos-u ? Jak sie do tego wszystkiego zabrac i osiagnac naprawde dobry wynik?
    Pozdrawiam. Bardzo zalezy mi na twojej opinii,gdyz widac ze jestes bardzo inteligentna osoba.
    Z gory dziekuje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobrych opracowaniach można dobrze zdać obie matury z polskiego :) A jeśli chodzi o WOS to musisz kuć. No najlepiej nauczyć się z tego opracowania maturalnego bodajże z Operonu. Jak już wykujesz całe i będziesz wiedzieć wszystko to trzeba wkuwać mapę świata wraz z najważniejszymi bitwami/konfliktami na danym terenie, ja na swojej maturze miałam dwa wysoko punktowane zadania z tego. Nie opanowywałam sztuki pisania wypracowań na WOS. Nie uczyłam się tego. Po prostu zawsze w miarę dobrze pisałam i akurat temat na Wosie mi przypadł, ponieważ miałam wiedzę na ten temat i napisałam wszystko co umiałam.

      Usuń
    2. Wos jest jednym z najtrudniejszych rozszerzeń. Niestety..
      Tu nie liczy się "wkuwanie" ,poprostu trzeba ogarniać co się dzeje. I wyeliminowac zasade " zdac zakuc zapomniec" .Trzeba być baaardzo oczytanym, i być na bieząco ze wszystkim. Wiadomo ,że niektorych spraw trzeba sie nauczyc ,wykuc.na blaszke. Ale bez przesadyzmu. Moja kuzynka kuła się wosu przez cale 3 lata mapki i te sprawy i zdala rok temu na zaledwie 40% a chciaka isc na prawo.. przykre ile ciezkiej pracy w to wlozyla. I sie nie dostala.
      Ja osobiscie polecam gazete " polityka" i inne powiazane tematycznie. Jezeli chodzi o repetytorium to nie zgodze sie z Kinga ze z operonu. Operon jest beznadziejny.. niestety.. za to z nowej ery sa przejrzyste. Wedlug mnie godne polecenia, abc wos dla maturzystow i przede wszystkim rozwiazywanie arkuszy, najlepiej ksiazka ' teraz matura wos" mapki historia tez rzecz wazna po 89.
      Nie wiem czy piszesz na wosie wypracowania. Ale to jesy mega wazne w uzyskaniu dobrego wyniku z matury. Opanować technike, i najlepiej pod okiem nauczycielaI bedzie dobrze ! "Wykuc całe repetytorium + mapki ' moze nam dac spokojnie 60-70% reszta zalezy od wypracowania. Ale jak Kinga wyzej wspomniala,jak wiesz o czym piszesz to najgorsze za tobą.
      Ale trzeba miec w glowie ulozony plan, poczytaj przykładowe w necie polecam strone wos.org.pl
      Wos naprawde nie jest zly, tym bardziej jesli ktos sie interesuje, z pewnoscia lepszy od historii.
      Nie wiem jak Kinga sie przygotowywala :D ale z pewnoscia dobrze zdala jak sie dostaka na UKSW :3

      Usuń
    3. Jeszcze dodam,że dodatkowe zajecia lub korki beda przydatne,jezeli chodzi o utrwalenie wiadomosci itp.
      Zycze powodzenia zebys oaiagnal/ela jak najlepszy wynik 80 90 % to jest piekne! I osiagalne!
      Pozrawiam

      Usuń
    4. Zgadzam się z tym wszystkim co jest tutaj napisane:) WOS to ciężka sprawa. Jeśli chodzi o mój wynik z matury, to nie jestem z niego zadowolona. Nadrobiłam wynikami innych przedmiotów :) Gdybym jednak mogła cofnąć czas, na pewno podeszłabym do tego trochę inaczej

      Usuń
  10. Bardzo ładnie, zdjęcia mają rewelacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co myslisz o promo I LO?
    Kiczowate? Lans swagg?
    Wyrazisz swoja opinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz ale nie miałam dostępu do komputera :( Jeśli chodzi o "promo" to uważam, że wyszedł fajny teledysk, ale kompletnie nie nadaje się do promowania liceum :) Jest również kilka rzeczy, które mnie w nim rażą, ale zostawię to dla siebie :)

      Usuń
  12. zazdroszcze wyprawy do Turcji i jednocześnie życze sukcesu na premierze w Polsce :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)