czwartek, 4 lutego 2016

04/02/2016: Think pink

        To już oficjalne ! Pierwsza sesja na studiach zakończyła się dla mnie sukcesem. Jestem dumna z siebie i tego z jakim wynikiem udało mi się zakończyć semestr. Jeśli uczysz się czegoś, co rzeczywiście Cię interesuje, to wszystko wydaje się łatwiejsze. Mogę również zdradzić kilka szczegółów dotyczących najbliższych dwóch tygodni. Wraz z teatrem przygotowujemy nową sztukę, a mianowicie "Kopciuszka". To będzie nasz najdłuższy spektakl, a na dodatek jest on tworzony w konkretnym celu. Premiera odbędzie się za tydzień w Turcji! Jestem strasznie szczęśliwa,  że kolejny raz ktoś dał nam taką szansę. Stali czytelnicy wiedzą, że nasz pierwszy wyjazd odbył się w grudniu w 2014 roku. To niesamowite uczucie, kiedy spełniasz swoje cele/marzenia i masz możliwość dzielenia tego z ludźmi, którzy są tym tak samo zafascynowani. Jest to uczucie, które motywuje bardziej, niż cokolwiek innego na świecie. Może w końcu uda znaleźć mi się czas, aby to wszystko połączyć z blogiem i pokazać coś więcej niż zwykle.
        W stylizacji, którą przygotowałam góruje przede wszystkim wygoda. Pogoda ostatnio nie rozpieszcza chyba nikogo. Jest brzydko, ponuro i wieje. Nikogo chyba nie zaskoczę czarnymi elementami garderoby (utożsamiam się z tym kolorem haha). Chciałam Wam jednak pokazać kurtkę, którą kupiłam ostatnio w sh za całe 1zł. Niektórzy się nią nie zachwycają, inni śmieją, ale pokochałam ją od razu i zdecydowanie szybko z niej nie zrezygnuję (może kiedyś skrócę). Zapraszam Was do oglądania zdjęć, a jeśli macie ochotę  zobaczyć nieco więcej fajnych fotografii/miejsc/rzeczy wbijajcie na mojego INSTAGRAMA.










spodnie,plecak,okulary-H&M/koszulka,szalik-Stradivarius/buty-ptak/



Zdjęcia: Zosia Raczkowska 

27 komentarzy:

  1. Kurtka jest świetna!
    Taki zakup za takie grosze to rzecz aż niewiarygodna!

    gratuluję sesji :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! A kurtka jest piękna :) Takie perełki najbardziej cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  3. O qrcze! pierwsza sesja! Gratulacje - ja też mam sesję, ale na studiach podyplomowych - pierwszą przeżywałam dawno temu, to chyba już z 10 lat :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kurteczka naprawde do Ciebie pasuje :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanej sesji! Swietna kurtka :o

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie serdecznie gratuluję zdanej sesji! Kurteczka jest genialna! Wyglądasz w niej świetnie;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Oby spektakl się udał :)
    Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka pięknie się na Tobie prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej Kinga, mam pytanie, ale absolutnie nie odbieraj tego jako hejt, a mianowicie: zrobiłaś coś z zębami? chodzi mi o ich kształt, są jakby równiejsze:) wygląda to bardzo dobrze, a ja także kombinuję jak wyrównać swoje ząbki:) jeśli możesz to odpowiedz, natomiast jeżeli się krępujesz bądź po prostu nie masz ochoty- nie odpowiadaj:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Tak nałożyłam małą poprawkę na zęby, ponieważ nie mogłam ich znieść :( Byłam u dentysty i na chwilę obecną nie mogę mieć aparatu, przez brak ósemek, więc w Tomaxsie u dentysty wyprofilowali mi obie górne dwójki przez nalozenie jakiejś substancji (nie pamiętam kompletnie jak to się nazywało ) Jeden ząb kosztował 150 zł. Bałam się, że może mi to spadnie/odleci/ukruszy się, ale póki co wszystko gra :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:) niby taki szczegół a jak dużo dało, widać że od razu się więcej uśmiechasz na zdjęciach i wyglądasz super, teraz nic juz nie musisz zmieniać bo jest naprawde ekstra!:)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa ! Też odczuwam tą różnicę !:)

      Usuń
  10. Super wyglądasz! ;) Gratuluję wyniku sesji i oby tak dalej - walcz o oceny na uczelni, bo później mogą przyznać Ci stypendium, a to zawsze dodatkowe pieniążki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! zazdroszczę takiej zdobyczy i to za taką cenę, kurtka jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i powodzenia :) sukcesów w Turcji ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kinia jakie polecasz ksiazki do przeczytania?:D np . Browna Cobena? Jakies ksiazki przypadly ci do gustu?
    Polecisz cos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci wszystko co napisał Coben ! Obecnie przeczytałam jego najnowszą trylogie z Mickey'em Bolitarem- jest mega. Moja ulubiona Cobena to chyba "Mistyfikacja", ale ciężko jest się w sumie zdecydować haha. Czytałam również dwa nowe kryminały autorki Harrego Pottera, pierwsza była w miarę spoko (Wołanie Kukułki), ale druga, któa jest kontynuacją to masakra. Możesz z ciekawości przeczytać tą pierwszą. Obecnie jestem w trakcie czytania "Zanim się pojawiłeś" to nie jest kryminał, ale jest to coś jak nietykalni. Jeśli natomiast chcesz się pośmiać to bardzo bardzo polecam Ci Pokolenie Ikea, oraz Pokolenie Ikea-kobiety. Jest mega ! A do tego ukazuje polskie realia dużych miast. W planach mam również Złodziejkę Książek, slyszałam że jest bardzo fajna. Dam znać jak przeczytam. Jeśli natomiast ty czytałaś/łeś to daj znać jak Ci się podobała :)

      Usuń
  15. W liceum czytalas wszystkie lektury? Bo dla mnie jest to utrapienie.. zasypiam i nic z nich nie rozumiem..
    Masz jakis patent? Czy to jest az tak potrzebne na maturze? Prosze o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczytałam ani jednej lektury w liceum do czasu matury(aż wstyd się przyznać). Znajomość lektur jest bardzo potrzebna, ale ja czytałam opracowania, słuchałam streszczeń na youtube oraz czytałam streszczenia w pigułce. W trakcie nauki zrozumiałam, że wiele z nich było bardzo fajnych i nadrobiłam po liceum :) Na przykład "Ludzie bezdomni" , "Ferdydurke" (mimo, że wydaje się iż autor pisał ją na kwasie haha) to bardzo mądra i ciekawa książka. Wszystkie typu "Zdążyć przed panem Bogiem" są również bardzo ciekawe i wzruszające:) Według mnie łatwiej je zrozumieć czytając streszczenia i opracowania, ale potem możesz zrobić tak jak ja , nie pożałujesz !

      Usuń
    2. Czyli dam sie dobrze zdac mature za rowno podstawowa jak i R?
      Bo obawiam sie R, ze jest trudna mimo wszystko i nie wiadomo jak posac zeby wpasowac sie w klucz odpowiedzi;/

      Usuń
    3. Czy milo wspominasz swoja szkołe tzn liceum? Zamienilabys je na inne patrzac teraz z perpektywy czasu ?

      Usuń
    4. Z jakich stron w internecie polecasz opracowania? Prose o odp

      Usuń
    5. Da dobrze zdać się maturę bez czytania lektur. Ale pamiętaj czytanie, a znajomość lektur to dwie różne rzeczy :) Jeśli chodzi o szkołę- To wiadomo mam i dobre i złe wspomnienia. W szkole głównie chodzi o fajnych ludzi. A ja poznałam tam swoich przyjaciół na całe życie :) To jest najważniejsze. Jeśli jednak miałabym jeszcze raz wybrać to musiałabym to poważnie przemyśleć, może wybrałabym inny profil :) Nigdy nie korzystałam z jednej konkretnej strony jeśli chodzi o opracowania, raczej wybierałam książki. Nie pamiętam teraz już tytułów. Minął rok ! haha

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)