niedziela, 24 stycznia 2016

24/01/2016: ROOM TOUR

        Do Warszawy wyprowadziłam się pod koniec września. Od tego czasu powolutku starałam się urządzić mój pokój. Jest on bardzo duży i ciężko jest zagospodarować taką przestrzeń. Mimo wszystko,starałam się jak mogłam. Chętnie zmieniłabym w nim kilka rzeczy, ale bardzo lubię moje mieszkanie. Jest bardzo przytulne i czuję się w nim komfortowo, a to chyba najważniejsze! Nie pisałam wcześniej, ponieważ od prawie trzech tygodni uczę się do egzaminów. Dopiero teraz mogę w końcu odetchnąć, ponieważ zostały mi jeszcze tylko trzy zaliczenia :) Póki co idzie mi całkiem nieźle i jestem bardzo z tego powodu zadowolona. W najbliższym czasie będzie się również wiele działo w moim życiu. Czeka mnie wiele pozytywnych rzeczy, o których póki co nie będę wspominać. Wolę mieć pewność, że wszystko dojdzie do skutku !
        Póki co zapraszam Was do obejrzenia miejsca, które stało się moim nowym "domem".  Jeśli macie jakieś pytania, skąd jest dana rzecz, chętnie odpowiem na nie w komentarzach.














Kinga

16 komentarzy:

  1. Ile placisz w Warszawie za taki ogromny pokoj?

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukuje takiej pościeli w zebrę możesz zdradzić gdzie ją kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie pojawia się otatnio tour na temat nowego mieszkania :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze tam przeswietny obrazek w ramce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś po krotce napisać jak ceni się i wyglada zycie w Warszawie? Bardzo mnie to ciekawi, poniewaz niedługo stanę przed wyborem studiów, a bardzo bym chciała mieszkać w Warszawie :) zastanawia mnie czy jedzenie, transport i zycie towarzyskie, tzn kluby, dyskoteki, kino różni się bardzo od małych miejscowości. Bardzo byłabym wdzięczna, gdybys odpisała. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie w Warszawie bardzo różni się od tego w małych miejscowościach. Jest przede wszystkim znacznie droższe. Jeśli chodzi transport to nie jest jeszcze aż tak źle. Karta miejska na 3 miesiące kosztuje 140 zł, ale możesz wtedy korzystać z autobusów, tramwajów i przede wszystkim metra, które jest gigantycznym udogodnieniem. Trzeba nauczyć się oszczędzać :) A zakupy najlepiej robić w sklepach typu Biedronka (mimo, że nie zawsze chce się iść, jeśli sklep jest daleko ) Są dyskoteki gdzie wejdziesz za darmo, albo z listy na facebook'u ale są też takie, gdzie troszkę mimo wszystko trzeba wydać za wstęp. Są również takie miejsca gdzie napijesz się w przyzwoitej cenie, jak i takie gdzie 0,3 piwa kosztuje 17 zł (obłęd, haha). Kino również jest nieco droższe niż standardowy helios, ale jeśli posiadasz legitymację z uczelni to całe życie wydaje się prostsze :D Za przejazdy np. pociągami otrzymujesz 51% zniżki, a nie 37% jak było dotychczas. Wiadomo są plusy i minusy mieszkania w Warszawie, ale masz tu również wiele ofert do prac dorywczych. Więc zawsze jest się czym wspomóc :)

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc :))

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)