piątek, 1 stycznia 2016

01/01/2016: podsumowanie

2015

        To rok rozczarowań, rok wzlotów i upadków, rok największego szczęścia, rok, w którym zdałam maturę, rok, w którym poszłam na studia i rok w, którym przeprowadziłam się do Warszawy. Jest to rok, który zmienił mnie i moje życie. Wrzucił w moje życie osoby, które stały mi się najbliższymi, bez których życia sobie nie wyobrażam. To rok decyzji i dużych zmian. 2015 to rok, który pokazał mi, kto powinien być w moim życiu, rok, w którym dowiedziałam się, że nie warto trzymać się wszystkich znajomości i który pokazał, że o niektóre trzeba dbać bardziej niż mi się wydawało, bo są tego rzeczywiście warte. Podróżowałam więcej niż przez całe życie, śmiałam się częściej i płakałam rzadziej. Odkryłam co jest istotne w życiu. Nie ma nic lepszego na świecie, niż świadomość, że masz wokół siebie osoby, które mimo wszystko ciągną Cię ku górze, które sprawiają, że każdego dnia wstajesz zmotywowany jak nigdy wcześniej, które nie opuszczą Cię bez względu na ilość wad, które posiadasz. Niech każdy następny rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego. Tego życzę sobie i Wam wszystkim :)

       Poniżej znajdziecie kilka zdjęć z okresu świątecznego, a w kolejce czekają już następne wpisy. Do zobaczenia  wkrótce !













Kinga

24 komentarze:

  1. Ja nadal muszę się nauczyć, że nie wszystkie osoby warto trzymać przy sobie. Cieszę się, że 2015 był udanym rokiem, życzę ci, aby 2016 był jeszcze lepszym! buziaki ;*

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. masz chlopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i jeszcze więcej uśmiechu a mniej smutku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz iphona 6 czy 6 plus?
    Bardzo dobra jakosc zdj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 6 :) 6 plus jest dla mnie za duży !

      Usuń
    2. Za 6 dalas 3tys? Czy masz w abobamencie?

      Usuń
    3. dałam mniej ;) a abonament wzięłam bez telefonu, bo po rozłożeni na czynniki bardziej tak się opłacało

      Usuń
  5. oby kolejny rok był dla Ciebie równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ludźmi miałam podobnie - są osoby, ktore mniezawiodly i wiem, ze niepotrzebnie chcialam z nimi trrzymac kontakt ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty na maturze R z polskiego wybralas porownawcza analize wierszy czy problematyczna rozprawke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozprawkę : ) Zdecydowanie wolę rozprawki, analizy nigdy nie umiałam haha

      Usuń
  10. doskonale pamietam jak żadko tu bywałaś przed maturą, a teraz mnie ona czeka za 5 miesięcy o.O :D

    Pozdrawiam i miłego wieczoru :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia, choinka, paczuszki.. cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalabys namiar na krawcowa fyzjerke i kosmetyczke do studniowki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzjer- 506442422 jak coś czesała mnie Agnieszka :) nie mam już numeru do krawcowej, ponieważ zmieniałam telefon, ale sukienkę szyła mi pani Borysowska, a jeśli chodzi o kosmetyczkę to załatwiała mi to koleżanka. Pani ta malowała mnie u niej w domu i ja tam po prostu podjechałam. Więc nawet nie wiem jak się nazywa :(

      Usuń
  13. gdzie kupiłaś ten czarny kostium jednoczęściowy który masz na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabys odpowiedziec?

      Usuń
    2. "-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
      Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :) " doprawdy? to mogłabyś w końcu odpowiedzieć? czy aż tak ci żal dupę ściska, że nie powiesz, żeby ktoś czasem takiego samego nie kupił? kreujesz się na otwartą, wyrozumiałą i nie wiadomo jaką, a już nie raz udowodniłaś jaka naprawdę jesteś. -Ola D.

      Usuń
    3. odpowiedziałam na takie zapytanie pod poprzednim postem:) Nie zauważyłam pytania tutaj ;) Ostatnio musiałam sobie odpuścić, ponieważ mam bardzo dużo nauki. Body kupiłam w SH. Bardzo często widuje podobne, na dziale z kostiumami zazwyczaj wiszą ;) a "żal mi dupy nie ściska" , cieszę się, gdy komuś podobają się moje rzeczy. Po za tym nikomu nie muszę już nic udowadniać. Nauczyłam się tego i tobie też radzę :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)