środa, 16 grudnia 2015

16/12/2015: Christmas is coming

        Nigdy nie mogłam doczekać się świąt tak bardzo jak teraz. Mijają pierwsze miesiące odkąd nie ma mnie w domu. Czasem ciężko jest słyszeć  przez telefon co ciekawego dzieje się w domu, wiedząc, że nie jest się już w stu procentach jego częścią. Teraz moje życie jest w Warszawie i mega się cieszę, ale to nie zmienia faktu, że gdy złapie mnie "dół", to trzeba sobie z tym jakoś radzić. Obecnie przy dobrym humorze trzyma mnie właśnie fakt, że święta już za chwilę ! Jutro zabiorę się za pakowanie prezentów, a jeszcze dziś (jeśli się uda) zrealizuję jakąś sesję świąteczną :) Dzień przed świętami natomiast będę widziała się w końcu ze wszystkimi przyjaciółmi. Mega się stęskniłam, ale cieszę się, że mimo faktu, że jesteśmy w różnych końcach kraju, udaje nam się utrzymać tą znajomość. Mam wrażenie, że ta rozłąka jeszcze bardziej nas połączyła.
        W każdym razie zapraszam Was do oglądania zdjęć z dzisiejszego posta. Nie planowałam ich tu dodawać, ponieważ to były zdjęcia tak po prostu dla mnie, ale stwierdziłam, że to będzie miła zmiana.







golf-C&A/ kolczyki-H&M/ spodnie- sh (Top Shop)

Zdjęcia: Martyna Rychlińska


Kinga

20 komentarzy:

  1. Ale Ci tych portek zazdroszczę!
    Lata temu miałam takie same - jeszcze z czasów podstawówki.
    I na studiach były na mnie dobre, ale rozwalił mi się ekspres, to wywaliłam - w sumie wtedy były niemodne, to i nie żal mi się ich pozbyć było.
    A teraz za nimi płaczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz ;) Za te spodnie dałabym sobie rękę uciąć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia :)
    To prawda, że odległości bardzo ludzi zbliżają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, klimatyczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia:) Golf super. Poszukuję takiego. Dawno go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz!

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tych zdjęciach! Tez mi się wydaję, że taka rozłąka jeszcze bardziej zbliża:)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że trzymacie się razem :) dobrze mieć takich ludzi w zyciu! :)
    co do zdjęć to Twoje oczy HIPNOTYZUJĄ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko ! jakie piękne spodnie ! są po prostu idealne, marzę o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie polecasz dobre repetytoria do matury rozszezonej? Np. Z polskiego?bo bardzo mi zalezy zeby jak najlepiej napisac wypracowanie.. a wiem ze jest to trudne:/ musze nabyc pewnego doświadczenia jak sie pisze itp.
    Bardzo prosze o odp pomoc!

    P.s swetny post! Chyba schudlas od czasu liceum: D wygladasz olsniewajaco !

    Pozdrawiam: ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosze o odp :(

      Usuń
    2. Wiesz co ja jakoś szczególnie z repetytoriów nie korzystałam. Słuchałam streszczenia książek na yt haha :) A jeśli chodzi o nabycie wprawy w pisaniu to polecam po prostu czytanie książek. Nie mówię o tych nudnych szkolnych lekturach, ale ogółem wszystkich tych, które Cię interesują :) Dziękuję za miły komentarz ! Schudłam ;)

      Usuń
  11. Czy do matury jest potrzebna znajomosc lektur tzn na streszczeniach mozna duzo napisac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytając streszczenia wiesz więcej niż czytając lektury :D Ja przynajmniej tak miałam :)

      Usuń
    2. Dziękuję ci bardzi za odp Kinia. I przepraszam ze ciagle temat matura..ale wiem ze zawsze odpowiesz na pyt,jestes juz po. A to dopiero przede mna, i mega sie boje ze sobie nie poradze, nie zdam i nic nie umiem:( .

      Usuń
    3. Jakie polecisz naprawdę dobre książki do przeczytania?:D
      Kurde czytalas

      Usuń
    4. większość książek Cobena - kryminały. A jeśli chodzi o coś do pośmiania się to polecam pokolenie ikea i pokolenie ikea-kobiety. Mega :)

      Usuń
  12. hej Kinga:) możesz powiedzieć, gdzie kupiłaś to czarne body, które masz na zdjeciach na instagramie? z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)