sobota, 5 grudnia 2015

05/12/2015: Nike huarache

        Nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał, ale już niedługo święta. W tym roku nie mogę się ich jakoś szczególnie doczekać! W końcu będę miała czas, aby porządnie  odpocząć  i może zacząć uczyć się do sesji, haha.  Na chwilę obecną staram się nie myśleć o tak nieprzyjemnych sprawach. Energię koncentruję na projektach, które  niedługo (mam nadzieję) skończę.
        Kolejny weekend z rzędu spędzam w rodzinnym mieście. Uznałam, że warto nadrobić zaległości, więc po tym poście zacznę przygotowywać następne, które powinny się już regularnie pojawiać :) Na zakończenie dodam tylko, że życzę Wam udanych Mikołajek i dużo uśmiechu !







bluza-nn/spodnie-sh/buty-nike huarache  (na sprzedaż)

Zdjęcia: Zosia Raczkowska  





Kinga

12 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ;) bardzo fajnie te buty wyglądają w takiej wersji kolorystycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty sobie sama umiesz, Miła Ma, zrobić takiego pięknego warkocza?

    Jeśli tak, to szczerze zazdroszczę - albo nie, zazdrość to brzydkie uczucie: podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna, sportowa stylizacja! I też zwróciłam uwagę na ślicznego warkocza, rzadko komu jest w nim tak dobrze!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja PRECIOUS BEIGE - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurka mnie urzekla, pieknie wyglada! No i sportowy zestaw, bardzo lubie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na święta ze zniecierpliwieniem! Rownież udanych mikołajek! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura oraz buty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej mam pyt jak myslisz mozna sobie poradzić z 4 rozszerzeniami?
    Chcialabym isc na prawo.. i chce zdawac polski historie wos angielski..
    Trudno jest sie dostac jak myslisz?:(
    Chcialabym sie dowiedziec bo może wiesz orientacyjnie jakie przedmioty na prawo musza byc na UJ albo UW:/.
    Prosze na odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie warunki jakie musisz spełnić masz wypisane na stronach tych Uniwerków. Co roku to się zmienia ;) Jeśli nie masz problemu normalnie z angielskim i polskim to się tak bardzo na tym nie skupiaj.Powtarzaj materiał na bieżąco, a co di historii i wosu- jeśli chcesz iść na prawo to kuj ile się da ;)

      Usuń
    2. Dziękuje za odp
      Tylko nie wiem czy sobie dam radę ogarnąć i historie i wos wolalabym sie skupić na jednym tak porzadnie. Ale coz trzeba kuc z wszystkiego :( :(

      Usuń
    3. A z własnego doswiadczenia jak oceniasz angl polski i wos rozszrzony?

      Usuń
    4. Polsk i Angielski są spoko :) To najmniejszy problem. WOS jak dla mnie był bardzo trudny

      Usuń
  8. od początku do końca genialnie ! fryzura, buty <3 mega ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)