poniedziałek, 23 listopada 2015

23/11/2015: Green shirt

        Zdjęcia z dzisiejszego wpisu mają już jakiś czas. Zostały zrobione na potrzeby konkursu modowego. Niestety nie udało się nic wygrać. W każdym razie piszę o tym, żeby nikt nie pomyślał, że chodzę tak, gdy na zewnątrz temperatury sięgają prawie zera. Mimo, że w Warszawie jeszcze nie pada śnieg, to czuć już nadchodzącą zimę. Powoli muszę zacząć rozglądać się za czymś ciepłym, bo jedyna temperatura w jaką nie jest mi zimno to +20. Ci co są stałymi obserwatorami wiedzą, że bywam bardzo często na instagramie i fan page. Zawsze staram się pokazywać wszystko na bieżąco i w dobrej jakości :) Fotografie, które zobaczycie poniżej są jednymi z pierwszych, które zostały zrobione moim nowym sprzętem. Obecnie jestem szczęśliwą właścicielką  Canona 5d mark II i nie przestaje się zachwycać. Chcę inwestować w dalszy rozwój, a to był dla mnie jedyny słuszny wybór. Jeśli chcecie widzieć moje fotograficzne poczynania na bieżąco zapraszam na mojego nowego fan page. Wszystkie informacje znajdziecie tutaj.








kapelusz,ramoneska-H&M/koszulka-Bershka/koszula-sh/torba,buty-Stradivarius/ okulary-oasap.com

Zdjęcia: Martyna Rychlińska



Kinga

12 komentarzy:

  1. ten aparat to moje marzenie ! <3 jakie szklo ?
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne okulary ;) pięknie ci w czerni ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfect:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. to są świetne zdjęcia!
    fantastycznie na nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie jesteś ubrana:) Bardzo mi się podoba ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są świetne! :p ja niestety jestem zmarzluchem :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna ta zielona koszula. Kto by przypuszczal... że tak fajnie sie bedzie prezentowac ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)