wtorek, 10 listopada 2015

10/11/2015: only black

        Zaczyna się chyba najgorszy czas w roku do robienia zdjęć.  Wieczny  wiatr, deszcz i zimno.  Kiedyś nie dbałam tak o swoje zdrowie i wychodziłam ubrana jak na wiosnę mimo, że było bardzo zimno. Teraz zaczęłam myśleć rozsądniej i stawiam zdrowie na pierwszym miejscu. Mimo, że wielkimi krokami zbliża się zima, a na zewnątrz nie jest tak przyjemnie jakbym chciała, to postaram się  nie zanudzać. Może nie wniosę wiele koloru na bloga, ponieważ najczęściej chodzę w czerni, ale postaram się ją pokazać na kilka sposobów. Oczywiście w szafie już czekają rzeczy w innych kolorach ! Ostatnio w sh znalazłam niesamowity czerwony płaszcz. Nie mogę się doczekać zdjęć z nim. Póki co mam zapas postów na najbliższy czas :)








spodnie-mango/kurtka-Pull&Bear/ torba-stradivarius/ buty-reebok 

Zdjęcia: Martyna Rychlińska


Kinga

22 komentarze:

  1. Dasz link do kurtki i spodni? Super zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie kupiłam już dawno i nie ma ich na sklepie :( Ale podobne są w Bershce jak coś, a kurtkę znajdziesz na stronie Pull&Bear :) i prawie w każdym sklepie stacjonarnym

      Usuń
  2. Mój Leszek zawsze sobie o tej porze roku nuci ułożoną przez siebie piosenkę: "Deszcz pada, deszcz paaaaadaaaa płaaaaaczą blogeeerki" ;P

    Ja też nie wiem, jak to będzie ze zdjęciami, bo deszcze, śniegi i mrozy mnie przerażają, ale jestem dobrej myśli - na pewno jakiś dzień kiedyś tam będzie bezwietrzny i dość słoneczny ;P
    W zeszłym roku i dwa lata temu się udawało, to i teraz musi się udać ;)

    Zdrowie jest najważniejsze, nie ma co marznąć - ale w takiej fajnej, ciepłej kurtce, to chyba zmarznąć się nie da, prawda ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie powycinane, rozerwane spodnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! :D
    http://clesssnilay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Bardzo lubię takie zestawienia. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ta pora roku nie sprzyja zdjęciom, a zdjęcia w domu nie są tak efektowne.
    Słusznie, że zdrowie stawiasz na pierwszym miejscu, też jestem tego zdania, chociaż już niektórych błędów młodości nie da się naprawić :D
    Jeżeli chodzi o zdjęcia i stylizację to bardzo trafia w mój gust, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetne zdjęcia!:)
    Super kurtka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, pora na zdjęcia jest fatalna. Ale trzeba jakoś to wytrwać, nie pierwszy taki czas i nie ostatni :) tez bardzo lubię czarny kolor :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty i spodnie, wszystko mi sie tutaj podoba :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, też często stawiam tylko na czarny kolor, dobrze się w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Kinia :* podobno zdawalas wos na maturze ?
    Chcialabym sie spytac na ile tak mniej wiecej napisalas tzn wiecej niz 50% czy mniej. Wos byk podobno trudny w unieglym roku:/ dlatego tez pytam i nie wiem czy podejmowac ryzyko.
    Udalo ci sie napisac wypracowanie?
    I z czego sie uczylas (vademecum,czy jakies ksiazki) Wiedza z vademecum wystarczy aby napisac na takie 60% ?
    Bardzo prosze o odpowiedz!
    Naprawde bardzo wazne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie na 60% spokojnie wystarczy jezeli uczysz sie tylko z vademecum ;)
      Nie wiem jak Kinga uważa

      Usuń
    2. A moze lepiej Kinga sie wypowie..

      Usuń
    3. Nie wypowiem się na temat mojego wyniku bo nie ma się czym chwalić :) Ale to jest spowodowane tym, że cały czas jaki mialam poświeciłam matematyce i polskiemu i popełniłam błąd deklarując się na wos. Ja po prostu się go nie uczyłam, a na maturę poszłam bo po prostu musiałam. Jedyne co dobrze napisałam na wosie to właśnie praca pisemna, ponieważ miałam pojęcie o czym piszę :) Wydaje mi się że jeśli porządnie wykujedz vademecum to napiszesz na więcej niż 60%:) + naucz się mapy świata , jaki kraj gdzie leży i poczytaj trochę o historii XIX i XX wieku to już w ogóle będzie super :)

      Usuń
  14. Jaka fajna kurtka! ;) Zdjęcia z klimatem - super!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)