niedziela, 1 listopada 2015

01/11/2015: Brown skirt

        Odliczałam dni do tego weekendu. Tak dobrze było się zobaczyć z rodziną i wszystkimi przyjaciółmi.  To taki motorek napędowy, żeby mieć siłę do dalszego działania z dala od domu. Kocham Warszawę. To miasto codziennie mnie zaskakuje. Negatywnie i pozytywnie. Od czasu do czasu jednak potrzebne jest wsparcie, bo przez telefon to nie to samo. Studenci chyba wiedzą  o czym mówię  :) Niestety weekend szybko minął i jutro wracam do stolicy na studia. Mogę się pochwalić, że pierwsze kolokwium już za mną i póki co mam więcej czasu, aby nadrobić blogowe zaległości. Więc jestem.





płaszcz-sh/torebka,koszulka-nn/spódniczka-lucluc.com /buty- stradivarius

Zdjęcia: Szymon Iskierka  



Kinga

19 komentarzy:

  1. Świetny zestaw!
    Ta prosta paleta barw, te "czyste" formy ubrań... i ten koczek!
    Wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny płaszcz :) Cała stylizacja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa wydaję się ciekawym miastem, niestety nie miałam okazji jeszcze tam być :) Ładna stylizacja ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute skirt and boots :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódniczka, a ta fryzura zawsze będzie mi się podobać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle. Bardzo fajna spódniczka i zestaw naprawde mi sie podoba ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że na studia nie będę musiała wyjeżdżać z mojego rodzinnego miasta, uff :D
    pięknie wyglądasz ;*

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka bardzo mi się podoba! Ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja. Gratulacje przetrwania pierwszego kolokwium, ale przepraszam ze spytam, bo w profili masz napisane ze chodzisz do 1 liceum. To jestes na studiach czy w liceum? :D/K

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka, lubię takie drobne urozmaicenia jak ten wzorek na dole. Na szczęście nie musiałam jechać do innego miasta na studia, przynajmniej jeden problem z głowy. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja a spódniczka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I masz już swój wyczekiwany weekend ;)
    Ładnie wyglądasz, idealna stylizacja na jesień. A ostatnie zdjęcie magia, wyglądasz bardzo uroczo jak się choć troszkę uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie Ci w takiej fryzurze!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Seerio płaszcz jest z SH? niezły łup trafił Ci się kochana- za taki w sieciówce conajmniej 150 złociszy trzeba by było dać :) i właśnie za to uwielbiam buszować po lumpach, bo mozna tam zlowić perelki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo :) :)
    Spódnica również mi się podoba- te ażurkowe wycięcia na dole, fajnego efektu dodają :) :)

    Super wyglądasz!
    i gratuluję pierwszego kolokwium :)

    udanej soboty :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta spódniczka! Ogólnie dobry look i ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)