środa, 21 października 2015

21/10/2015: Sunny day

        Dziś mam dla Was pierwsze zdjęcia, które zrobiłam w Warszawie zaraz po przyjeździe. Zamiast deszczu i brzydkiej pogody, ładnie świeciło słońce. Brakuje mi tego, ponieważ mój humor ostatnio jest bardzo adekwatny do pogody. W każdym razie zestaw ten jest stworzony z rzeczy, które są jednymi z ulubionych w mojej szafie. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ! Mogę się też pochwalić, że przyszedł do mnie sprzęt, który jest spełnieniem moich marzeń i niedługo na blogu zaczną pojawiać się zdjęcia jeszcze lepszej jakości!









kapelusz-H&M/bluza-Preska/ buty-deezee/ torba-stradivarius/ płaszcz- frontrowshop.com/okulary,spodnie-nn

Zdjęcia: Szymon Iskierka 



Kinga. 

12 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) Piękne buty i płaszcz!
    Czekam na nowe zdjęcia, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny "plener" wypatrzyłaś!
    Lubię takie zdjęcia w miejskim klimacie :)

    Super płaszczyk - i bluza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia w fajnym klimacie ;) Genialna stylizacja! Duży plus za kapelusz ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Surely you had a wonderful day. Amazing pictures and nice outfits on your super model. Love your sharing.

    http://beautifuldresses.puzl.com/news

    OdpowiedzUsuń
  5. Te oxfordki mnie zachwyciły! Nie mogę oderwać oczu od tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. okulary bomba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie ! :)
    To dobrze, że miałaś w ten dzień słońce, zdjęcia wyszły wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jak i płaszczyk mnie zauroczyły <3
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)