niedziela, 18 października 2015

18/10/2015: Weekend w domu

        Wróciłam na weekend do domu po dość długiej nieobecności. Za kilka godzin muszę jednak wracać, ponieważ jutro zaczynam zajęcia z samego rana. Czas w Warszawie płynie niesamowicie szybko. Ludzie są tam w nieustannym biegu i cały czas się spieszą.  Mam nadzieje, że nigdy nie będę zmuszona do takiego trybu życia, i że pobyt w stolicy mnie nie zmieni. W każdym razie chciałam Wam dziś pokazać pierwszą serię ubrań z kolekcji marki odzieżowej "Pola". Miałam okazję jakiś czas temu zostać "modelką" do zdjęć haha, a teraz chciałabym pokazać Wam co-nieco . Ubrania są szyte w Polsce i musicie mi uwierzyć na słowo, że są naprawdę dobrej jakości ! Sama posiadam kilka krojów już w swojej szafie i jestem bardzo zadowolona  ;)




Na fanpage dowiecie się o wszystkich nowościach, które na Was czekają, a TUTAJ znajdują się aukcje. 





Kinga.  

10 komentarzy:

  1. nigdy nie słyszałam o tej marce, ale brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jest to wdzianko!
    Bardzo ładnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka (bo chyba nią jest :D) granatowa jest piękna ♥ a Warszawa, mimo że w niej tłoczno, to miasto, do którego strasznie mnie ciągnie ♥

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie slyszalam o tej marce, ale bluzosukienka swietna! :D/K

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz !
    Oj tak życie w Warszawie strasznie pędzi, moja chrzestna tam mieszka i jak czasami ją odwiedzam to widzę tych wszystkich ludzi biegnących za czymś, nie mających na nic czasu.
    Oby Cię ten wir prędkości nie porwał :) Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)