niedziela, 4 października 2015

03/10/2015: Autumn, please be good to me / Podsumowanie wakacji

        Kilka dni temu zakończyły się moje najdłuższe wakacje w życiu i jednocześnie najlepszy czas, który przeżyłam w ciągu ostatnich paru lat. Wykorzystałam każdą możliwą minutę, a uśmiech nie znikał mi z twarzy. Zaraz po maturze zaczęłam ciężko pracować. Obiecałam sobie, że każdy wyjazd jaki zaplanuję będzie z moich pieniążków. Plan udało się zrealizować i jestem z siebie bardzo dumna. Po niesamowitym tygodniu w Sopocie i długo wyczekiwanym Open'erze wybrałam się z rodziną do Chorwacji. Te 2 tygodnie sporo zmieniły w moim życiu. Podjęłam kilka ważnych decyzji, które mam nadzieję zaowocują w przyszłości.  Po powrocie z cudownej  Croatii znalazłam współlokatorkę i mieszkanie w Warszawie. Oficjalnie jestem studentką pierwszego roku na UKSW, kierunek-dziennikarstwo. Cały sierpień spędziłam z przyjaciółmi. Udało nam się stworzyć wiele kreatywnych rzeczy i wpadło nam parę pomysłów do głowy, co jeszcze możemy zdziałać w życiu. Wybrałam się również na objazdówkę po miastach nad polskim morzem. Na naszej liście odhaczyliśmy: Dębki, Władysławowo, Gdynię, Sopot, Chałupy i Gdańsk, gdzie na starym mieście graliśmy na instrumentach (zawsze chciałam w tym uczestniczyć! Mimo, że moja gra polegała tylko na wybijaniu rytmu rękoma, haha). Nadszedł również czas na przeprowadzkę i zaprzątanie sobie głowy tym co w naszym nowym mieszkaniu powinno się znaleźć. W planach mam jeszcze kilka rzeczy do odhaczenia, ale zdecydowanie mogę stwierdzić, że to były najlepsze wakacje w moim życiu! Czuje ze obecnie wszystko jest tak jak powinno być, nie chce ani mniej ani więcej. Jest idealnie. Pamiętajcie, że na instaramie jest mnie więcej! 







sweterek-SH( Top Shop) / spódniczka,buty-Stradivarius/ koszulka-nn /okulary-H&M

Zdjęcia: Martyna Romańska/Tomasz Dobski



Kinga


13 komentarzy:

  1. pięknie! i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna spódniczka, ostatnio bardzo mi się takie podobają :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba muszę sobie tego instagrama założyć - choćby po to, by móc Was podglądać ;P

    Cieszę się bardzo, że Ty się cieszysz :)
    Pamiętam Twój stres przed maturą - dobrze, że odpoczęłaś :)

    Tripu po wybrzeżu zazdroszczę, bo kocham polskie morze!

    ściskam!
    i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie, że mialas takie udane wakacje :)
    Koniecznie pokaż swoje nowe mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne, a o tej spódniczce marzę od dawna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na te zdjęcia Twoje wakacje były dreamy <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia robią wrażenie! :)
    Powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)