środa, 23 września 2015

23/09/2015: Last summer outfit

        To już oficjalnie ! Lato odeszło w niepamięć. Mam jednak na pożegnanie tej pory roku jeszcze dwa posty. Dzisiejszy "outfitowy" i podsumowanie wakacji wraz ze zdjęciami z wyjazdu nad morze. Mogę również zapewnić Was, że zdjęcia w kolejnych postach zdecydowanie będą inne, a to wszystko, dlatego, że jutro wyprowadzam się do Warszawy. Większość rzeczy zostało już wywiezionych. Zostały tylko ubrania no i ja. Zaczyna się nowy etap w życiu. Czuję, że ten rok bardzo wiele zmieni. Razem z przyjaciółmi  mamy wiele planów, które mogą wpłynąć drastycznie na naszą przyszłość. Nie możemy się doczekać ! Pamiętajcie, że jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje i lubicie ładne zdjęcia to zapraszam Was na mój instagram. A jeśli jesteście fanami kreatywnych rzeczy, analogowej fotografii i podróżowania wbijajcie na nowy profil instagramowy LUDZIE100ND - tam razem z przyjaciółmi rozpoczynamy naszą przygodę ;)









kapelusz-H&M/kombinezon-SH/ buty-reserved/ torebka,okulary-nn

Zdjęcia: Jakub Majewski 



Kinga

11 komentarzy:

  1. Genialny zestaw, świetne zdjęcia - wszystko tu ma klimat!

    no i powodzenia w Warszawie - trzymam kciuki za Twoją dobrą aklimatyzację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zestaw, świetne kolorki! Twoje włosy - dlugość i kolor genialnie komponuje się z kapeluszem! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. super:)xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. To szykują się w Twoim życiu zmiany :)
    Piękne zdjęcia, uwielbiam takie kombinezony !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta stylizacja ;) uwielbiam kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow megaa kombinezon!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh jak ja lubię takie pęknięcia odsłaniające plecy!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)