czwartek, 10 września 2015

10/09/2015: Chorwacja

        Chorwacja to mój kolejny przystanek podczas wakacyjnych podróży. Wyjazd ten planowany był od dłuższego czasu, a apartament wynajęty został prawie rok wcześniej. Jestem taką osobą, która wybawiła się za wszystkie czasy na obozach młodzieżowych parę lat wcześniej. W tym roku ja i Nina postawiłyśmy na rodzinne wakacje, które będę wspominać jeszcze bardzo długo.  To był mój czwarty raz w tym pięknym kraju i wydaje mi się, że nie ostatni. Jestem zakochana po uszy w Chorwacji. Jestem zakochana w tych niekończących się uliczkach, w cykadach grających koncerty co wieczór, w zachodach słońca, w ciepłym morzu  i w tym spokoju, który tam panuje. Może nie było gdzie wyjść na imprezę, ale wystarczyło wyjść na taras i popatrzeć. Za każdym razem nie mogłam  nacieszyć się tymi widokami.  W tym roku mieszkaliśmy w pięknym miasteczku- Podgorze. Do Chorwacji pojechaliśmy autem, a podróż trwała nieco ponad 16 godzin.  Zdążyliśmy odwiedzić Dubrovnik, Rivierę Makarską(w której jestem zakochana) i zapierającą dech w piersiach wyspę Korculę.  Nie będę Wam pisała co znajduje się w każdym z tych miast, mimo, że posiadam taką wiedzę. Każdy jednak może  o tym przeczytać w internecie. Pozwolę jednak, żeby zdjęcia opowiedziały Wam całą historię. Oderwijcie się na chwilę od książek, od brzydkiej pogody i przyjrzyjcie się moim wspomnieniom :)
Pamiętajcie też, że na bieżąco każdą moją podróż relacjonuje TUTAJ !

















Kinga.

22 komentarze:

  1. Beautiful:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie rewelacyjne zdjęcia!!! Zazdroszczę, bo wakacje w Grecji to moje marzenie! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe miałaś te wakacje!
    cudowne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszczę wyprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Chorwacje a Twoje zdjęcia są nieziemskie! Idealnie uchwyciłaś urok pięknej Chorwacji :) Tak jak Ty byłam już tam kilka razy i na pewno wrócę!
    Piękny jest też Split i wyspa Hvar pełna lawendowych pól :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojoj mogę patrzeć na te fotki w nieskończoność:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudne, mnie jednak Chorwacja nie przypadła do gustu, kiepsko wspominam wakacje tam spędzone ;p
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jak ja kocham Chorwacje, chce tam wrocic ;) bylam 2 lata temu, to jedne z naaaajlepszych wakacji :) magicze zdjecia ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne zdjęcia, Chorwacja jest na mojej liście do zwiedzenia, jak tam cudownie :)
    Fajnie, że spędziłaś tam przyjemny czas i masz niesamowite wspomnienia w postaci zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chorwacji nie miałam jeszcze okazji zwiedzić, ale wszystko przede mną:p pięknie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Bylas w Liceum w klasie humanistycznej i tam mialas rozszezony polski i historie to dlaczego nie zdawalas historii na poziomie rozszezonym? Tylko wos ?
    Ja tes bym chciala zdawac wos a mam rozsz. Historie:/ chodzilas na cos dodatkowego?
    Prosze o odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze o odp

      Usuń
    2. Nie chodziłam na nic dodatkowego , uczyłam się sama. Zdawałam Wos, ponieważ z historii jestem słaba . Proponuje zapisać się na korki jeśli zdajesz wos, ja tego nie zrobiłam i żałuję :)

      Usuń
  13. te zdjecia idealnie oddają urok Chorwacji! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce, piękne zdjęcia - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe zdjęcia i piękne miejsce! widać, że świetnie się bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo... ale piękne zdjęcia ! <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne zdjęcia, niesamowity klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona zdjęciami, piękne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)