środa, 2 września 2015

02/09/2015: end of summer

        Współczuję każdemu kto dziś musiał wstać do szkoły, zwłaszcza w taką pogodę. Sobie będę współczuć dopiero za miesiąc. Tak przyzwyczaiłam się do czasu wolnego, że ciężko będzie się przestawić. Na szczęście nie zaprzątam sobie tym głowy. Są fajniejsze i ciekawsze rzeczy, o których mogę obecnie myśleć :) Jutro jadę zawieźć pierwszą turę rzeczy do mojego mieszkania w Warszawie.  Myślałam, że będę cieszyć się bardziej na myśl o wyprowadzce, ale rzeczywistość mnie powoli dopada.  Mam nadzieję, że zmienię co do tego nastawienie. Póki co dodaję zdjęcia jeszcze z Tomaszowa. Potem planuję dwa posty z wyjazdów, a kto wie może następny będzie już z Warszawy :) Trzymajcie kciuki .








sweter,buty-sh/ spodnie-nn/ koszulka, plecak-H&M 

Zdjęcia: Nina Włodarczyk


Kinga.

20 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, naprawdę niezły jest ten sweterek z sh! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę ci, aby wszystko było dobrze przy przeprowadzce :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to Cię jakkolwiek pocieszy, to Ci napiszę, że nie jesteś sama z tą przeprowadzką - mnie też się taka szykuje.
    Na koniec września ;)
    Co prawda nie do Warszawy, a w dobrze znane miejsce, do faceta, ale ta konieczność przewiezienia wszystkiego, urządzenia mieszkania... trochę mnie to przeraża ;)
    Ale damy radę, poradzimy sobie ;)

    Ślicznie wyglądasz - na taką radosną i wypoczętą!
    Plecak fajny!
    I cały look - bo spójny taki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie też szykuję się na przeprowadzkę :D już mam dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałam sobie swoją przeprowadzkę do Warszawy 2 lata temu i miałam dokładnie tak samo ja ty :)
    świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wstalam - na praktyki. Na uczelnie wracam dopiero w pazdzierniku ;) swietny secik na koniec lata! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co zdawalas na poziomie rozszezonym?
    Bo tez mysle nad dziennikarstwem albo prawem

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie będziesz studiować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo w moim guście :) sweter cudowny od koloru aż po krój :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam poniekąd zazdroszczę Ci przeprowadzki :D urządzanie mieszkania itd to fajna sprawa :)
    świetna fotki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja mistrzostwo! Bardzo w moim stylu, a do Ciebie pasuje idealnie. Do tego ten sweter <3

    Pozdrawiam,xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam do ciebie pytanie jak duzo uczylas sie angielakiego to znaczy chodzi mi o sposob w jaki sie uczylas? Czy wkuwalas slowka,gramatyke na pamiec ? Moglabys mi napisac. W pierwszym uczy mnie pan z ktorym obawiam sie ze nawet podstawy nie zdam. Bardzo bym prosila o wskazowki i odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angielskiego uczę się odkąd skończyłam 10 lat. Chodziłam do szkoły prywatnej, a potem z niej zrezygnowałam, bo przestała być potrzebna. Nigdy nie siedziałam i nie wkuwałam słówek w sumie. Dużo czasu spędziłam w gronie osoób które mówią tylko w języku angielskim i musiałam z nimi tak rozmawiać, oglądam też dużo seriali z napisami , to mi pomagało. Podszkoliłam trochę gramatykę z angielskiego chodząc na korki przed samą maturą ;)

      Usuń
    2. Powiesz ile tak mniej wiecej mialas procent z rozszezonego angielskiego jezeli mozesz ?
      Trudna jest matura z angl na poziomie rozszezonym no wypracowanie?

      Usuń
  14. Stylizacja jest świetna. Bardzo podoba mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)