czwartek, 13 sierpnia 2015

OPEN'ER FESTIVAL 2015

        Ostatni post był miesiąc temu. Od tego czasu sporo się wydarzyło. Po pierwsze i najważniejsze znalazłam współlokatorkę. Dosłownie dwa dni temu podpisałyśmy umowę na mieszkanie w Warszawie. Za półtora miesiąca zacznę być oficjalnym słoikiem, haha. Od czasu Open'era jestem w niekończącej się podróży. Dom jest dla mnie ostatnio miejscem dość omijanym. Byłam z rodziną  w Chorwacji, a odkąd wróciłam z tego cudownego miejsca, jeździłam do Warszawy, bądź pod namioty/do domku  znajomego. Zdecydowanie nie narzekam na nudę! Postanowiłam tu wrócić na tyle, na ile pozwoli mi czas. Póki co nie planuję powrotu do modowej sekcji, ponieważ mam Wam tyle do pokazania, że nie ma sensu tworzyć czegoś nowego. Od września/października wrócę do starego trybu. Dziewczyna, z którą będę mieszkać też bloguje, ale póki co to tajemnica, kto wie może stworzymy jednorazowo coś razem ? :)
        Dziś zabieram Was w podróż po Openerze, po sopockich plażach i wszystkim tym co miało miejsce w jednym z najlepszych tygodni w moim życiu ! Jeśli macie jakieś pytanie co do organizacji takiego wyjazdu chętnie odpowiem na nie w komentarzach. Tymczasem możecie oglądać instagrama, tam jestem codziennie !











Zdjęcia: Robione przeze mnie i moich przyjaciół telefonami i go pro :)  



Kinga 

19 komentarzy:

  1. ale świetnie!! zazdroszczę wypadów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ze zdjęcia ekstra :* hmmm a co to za współlokatorka?

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę zazdroszczę Ci tych rozjazdów, ale z drugiej strony (po roku poza domem) dobrze mi tu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Twoja współlokatorka również bloguje. :) Zdjęcia genialne!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać,że świetnie się bawiliście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mega mega klimatycznie. Wlasnie na takim festiwalu najlepiej bym sie bawila ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny klimat! Widać, że zabawa była udana ;) Ja wybieram się na ten festiwal, ale jakoś co roku nie po drodze...
    _______________
    Zapraszam - reaktywacja bloga: magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to ty w warszawie a twoja dziewczyna w lodzi?

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie, a co bedziesz studiowala? Czy to tajemnica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnt kierunek ! Na UW ?

      Usuń
  10. Trudno jest w 2 klasie lo na twoim profilu co bylas w liceum ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze ! Dzieki za dobre slowo Kinia

      Usuń
  11. mega zdjecia! mozna z nich wyczuc dobra zabawe ,mlodosc ,wolnosc! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)