piątek, 10 lipca 2015

10/07/2015: midi skirt

        Wypad do Sopotu z przyjaciółkami oraz pobyt na Opener Festival był niesamowity. Zdecydowanie tego mi brakowało w ostatnim czasie. Oczywiście nie ma tego dobrego coby na złe nie wyszło (tak wiem, przekręciłam przysłowie). Rozchorowałam się. Znowu. I tu mogłabym napisać ponownie wcześniej wymienione przysłowie, ale w prawidłowej kolejności. W przyszłym tygodniu jadę z rodziną do Chorwacji. Dwa tygodnie antystresowego leżakowania na plaży będą idealnym wstępem, aby zacząć myśleć o studiach. Co nieco już wiem. Nie jestem co prawda zadowolona ze wszystkiego, ale to już kwestia poukładania sobie priorytetów w mojej głowie. Myślę, że sobie z tym poradzę. Zostawiam Was ze zdjęciami, które były zrobione zanim moje włosy nie były jaśniejsze od karnacji .






spódnica-sinsay/ okulary,bluzka-H&M/ buty-nn 


Kinga

26 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty i ogólnie zdjęcia. :)
    Miłego pobytu w Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadowolona z maturki ? Mozesz napisac jakie mialas wyniki ? :* ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiekolwiek by one nie były- jest to osobista sprawa, nie do upublicznienia. Ludzie lubią karmić się życiem innych, bez obrazy ;))

      Usuń
    2. Nie rób mi tutaj wyrzutów ;) Kinga jest zdolna i poprostu chciałam się dowiedzieć czy wszystko poszło po jej myśli :) Twój komentarz jest tutaj zbędny..

      Usuń
    3. Były okej :) Nie jestem zadowolona tylko z rozszerzonego polskiego i wydaje mi się, że zasłużyłam na wyższy wynik z moją pracą, chciałam się odwołać ale stwierdziłam, że to bez sensu

      Usuń
  3. super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Wracaj do zdrowia kochana, i udanego leżakowania w Chorwacji :D !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  5. włosy jaśniejsze od karnacji?
    znaczy, że się opaliłaś ;P to zazdro, bo mnie jedynie skóra po opalaniu schodzi, o opaleniźnie pomarzyć mogę ;P

    dużo zdrowia życzę!
    odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie się wybierasz na studia? na jaki kierunek i do jakiego miasta(:

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny stroj :) Prosty, a zarazem nieprzecietny :) Uwielbiam eksperymentowac z dlugosciami spodnic :) Te typowe, krotkie juz mi sie zmudzily.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) udanego wypoczynku w Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowiej i nie daj się choróbsku! Do Chorwacji masz byc pelna sil :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie! udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam długośc midi. Ze wszystkiego najbardziej podobają mi się buty <3 Zdrowiej!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. co zamierzasz studiowac ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, a kolczyk jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog, pozdrawiam

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam spódnice midi! wiesz co, jesteś chyba jedyną osobą, na której podobają mi się rzeczy b&w <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna! :)

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za poukładanie tych spraw :) Bardzo fajna długość spódnicy, chyba sama muszę się za taką rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super OOTD. Podoba mi się taki minimalizm.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super look. :)

    clmeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam cie w blond :) zdjęcia jak zawsze fajne :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)