poniedziałek, 15 czerwca 2015

15/06/2015: New in

        Najbliższy czas zapowiada się dość intensywnie. Część zarobionych przez siebie pieniążków przeznaczyłam na uzupełnienie braków w szafie. Nie jestem przekonana, że wszystko co powinnam mieć na najbliższe wyjazdy, mam, ale jeszcze zostało trochę czasu. Szykuje się na prawdę niesamowity miesiąc. Mam nadzieję, że będzie tak wspaniale, jak sobie wyobrażam. Kuba Wojewódzki kiedyś powiedział: "Moim marzeniem jest umiejętność sprostania własnej wyobraźni". Tego trzymam się od dawna i właśnie tego każdemu życzę. Zwłaszcza w wakacje ! :) 
 Bershka
sklep stacjonarny  https://preska24.pl/
 koszulki idealne - Zara
Cudowny sweter wykonany przez polską markę odzieżową. Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że nigdy nie miałam w swojej szafie "swetra"(płaszcza) wykonanego tak starannie - http://www.vubu.pl/

 H&M
 H&M
 sh - 15 zł :)
podobno głupi jest ten, który wybiera się na festiwal bez kaloszy, więc są :) - rynek w moim mieście- jak na tak niską cenę, wykonanie jest super.  Więcej o przygotowaniach do festiwalu, postaram się napisać w następnym poście ! A tymczasem pamiętajcie, że częściej bywam na INSTAGRAMIE. Obserwujcie co i jak!


Kinga.

20 komentarzy:

  1. czy to białe giezło, to sukienka, czy kombinezon?

    piekna to rzecz jest!

    no i fedorę widzę - uśmiecham się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirty z Zary uwielbiam, ale uważaj na pranie w pralce - najlepiej robić to ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega rzeczy kupiłaś! Totalnie mój styl :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak ja bym miała sprostać mojej wyobraźni, to moje życie było by jednym wielkim mezaliansem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaale fajne rzeczy sobie kupiłaś <3 no no no, jestem pod wrażeniem <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dwie koszulki z zary są piękne- klasyczne i proste.

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabyś powiedzieć, ile dałaś za te t-shirty z Zary? szukam takich od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za czarny 30 zł a za biały 40 zł :) Polecam, bo są super jakości :)

      Usuń
  8. Mi najbardziej przypadły do gustu te koszulki basic z Zary i chyba się po nie specjalnie wybiorę, ponieważ właśnie potrzebuję takich prostych i klasycznych rzeczy :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta biała koszula z H&M.

    OdpowiedzUsuń
  10. do jakiego miasta sie wybierasz na studia? i na jaki kierunek? :)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne rzwczy, a szczególnie ten drugi sweterek:)
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)