sobota, 6 czerwca 2015

06/06/2015: Poznań

          Nie wiem co się ostatnio dzieje, ale kolejny raz, gdy jest przepiękna pogoda, ja choruję. To przykre, ponieważ za kilka dni mam egzaminy do szkoły i nic nie mogę zrobić z moim choróbskiem..  Mogę za to poświęcić chwilę czasu i oprowadzić Was po Poznaniu.  W dzień dziecka wybraliśmy się tam ze znajomymi.  Był to mój pierwszy wypad do tego miasta, które jest cudowne w każdym detalu.  Parę miesięcy temu z przyjaciółkami zabukowałyśmy bilety w promocji na polskim busie.  Cała podróż kosztowała nas z Łodzi 17 zł w dwie strony. Na noc zatrzymaliśmy się w pięknym Melody Hostel, który powalił nas widokiem z okna. Cały wyjazd uważam za udany i z pewnością tam niedługo wrócę  :) Poniżej znajduje się krótka relacja. Zdjęcia zrobione są przeze mnie i moich przyjaciół.  Ostatnio chyba zaczęłam specjalizować się w tanich wypadach "za miasto". Jeśli chcecie wiedzieć jak zorganizować taki wyjazd to piszcie komentarze. Relację z poprzedniego takiego wypadu znajdziecie tutaj.








xoxo,
L I L L E

30 komentarzy:

  1. Przepiękne miasto i pozytywne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, widać, że się świetnie bawiliście :) Też uwielbiam takie wypady z przyjaciółmi do innych miast!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz egzaminy do szkoły? Na jakie stydia idziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ten czwartek do Łódzkiej Szkoły Filmowej, egzaminy wstępne na fotografię :P

      Usuń
  4. Fantastyczne zdjęcia ;) widać że wyjazd bardzo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznań <3
    A Twoja stylówka naprawdę mega, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zawsze na ładną pogodę jestem chora, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jakiej stronie sprawdzaliscie bilety? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polskibus.pl akruta były promocje, ale cały czas można tam znaleźć różne super okazje !

      Usuń
  8. marze o wycieczce do poznania! przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chętnie pojechałabym sobie, gdzieś poza moje miasto i okolice :)
    Szkoda, ze chorujesz.. przesyłam Ci dużo zdrowia i w ogóle mocne uściski! <3 Zdrowiej kochana!

    Dzięki :) Parę sekund temu dodałam nową notkę gdyby coś XD C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Poznań, mam tam dużo rodziny i w przyszłości mam zamiar tam mieszkać. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. No to zdrówka, jak najwięcej zdrówka życzę :* ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. poznań jest piekny! :) a znam ten ból z chorbą :) Sama jestem chora a jutro mam dwa egzaminy... masakra ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny mix zdjęć! :)
    Klikniesz. W kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. W Poznaniu byłem dwa razy, ale za każdym razem widziałem tylko jedną małą część tego miasta. Świetne zdjęcia, aż chciałbym tam wrócić. ;)
    Co do posta to ja z chęcią bym takowy przeczytał.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Poznań, często jeżdżę tam z przyjaciółkami na zakupy lub chociażby zwykły obiad, haha!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak tu ładnie. ;) Moja koleżanka studiuje w Poznaniu i często chodzi do "Manekina".

    OdpowiedzUsuń
  17. MAGICZNIE!!!
    ➳ pozdrawiam
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie, a Poznań to moje ulubione miasto, mam tam rodzinę i bardzo lubię zwiedzać zakątki Poznania :) Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjęcia!!! :) <3 zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam w Poznaniu półtora roku temu na metamorfozach z L'orealem, niestety rozjaśnianie i farbowanie moich włósów trwało tyle czasu, że przed zmrokiem nie zdążyłam nic zwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja Poznań uwielbiam :) zdrówka i zdanych egzaminów;*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. zdrówka życzę:*
    Piękne zdjątka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja byłam w Poznaiu tylko raz :-) Zdjecia fenomenalne :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)