środa, 27 maja 2015

27/05/2015: Rainy days

          Przede mną ciężki weekend w pracy, ale w poniedziałek jadę z przyjaciółkami do Poznania ! Bilety kupiłyśmy już jakiś czas temu, ponieważ polski bus wydał super promocje :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze znacznie lepiej niż na dzisiejszych zdjęciach. Nie mam nic przeciwko chłodnym dniom o ile są one w zimę, a ja z kubkiem herbaty mogę się im przyglądać zza okna. Z szafy postanowiłam wyciągnąć więc super płaszcz przeciwdeszczowy, który jest no można powiedzieć prezentem na pół, haha. Robi on całą "robotę" w tej stylizacji.  Dodatkiem są jedynie skarpetki, na które ostatnio jestem chora! Przeróżne wzory i kolory zagościły niedawno u mnie w szafie. Sami oceńcie jak podoba Wam się stylizacja!











płaszcz-ilsejacobsen.com (gift) / okulary-sinsay/ buty-Bershka

Zdjęcia: Zosia Raczkowska 


xoxo,
 L I L L E

31 komentarzy:

  1. jeśli lubisz fajne skarpetki, to poszukaj kiedyś w necie info o Cup of Sox ;) firma z moich rejonów, a naprawdę kawał dobrej roboty robią.
    Tylko, że to nie są takie kobiece, romantyczne skarpetki - ale może do czegoś Ci podpasują ;)

    a płaszczyk, to masz przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny płaszczyk. ;) U mnie wczoraj i dzisiaj strasznie padało, okropna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trencz super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ZONIA FOTOGRAF! to jaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. To zdecydowanie Twój kolor wyglądasz w tym płaszczu niesamowicie promiennie! :D
    Udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk, kolor idealny na smutne deszczowe dni. A skarpetki są słodkie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatem udanego wyjazdu, a weekend w pracy niech minie Ci szybko! Mega masz płaszczyk, na deszcz idealny ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie Ci w tym kolorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już obcięte :) teraz regeneracja!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny płaszczyk i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten płaszcz jest genialny. sama chętnie wrzuciłabym taki na siebie :) <3
    wyglądasz spektakularnie :D

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz;) ostatnio także dołączyłam do lookbook'a
    może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, nigdy wcześniej tu nie byłam, ale widzę profesjonalizm i że bardzo przykładasz się do postów! Mnie osobiście urzekła stylizacja i jakość tych zdjęć :) Po prostu cudnie!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie ci w różowym :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no i w końcu kolorowo u ciebie, pozytywnie :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wyjazdu! Zdjęcia jak zwykle świetne i równie świenie wygladasz. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. skad skarpeteczki? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyobrażając sobie całą stylizację w czarnych kolorach (nie jestem fanką różowego) wszystko mi się super podoba, prócz butów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealne połączenie! :) cały set jak najbardziej trafia w moje gusta i bez wątpienia zapadnie mi w pamięć, ponieważ podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)