środa, 20 maja 2015

20/05/2015: Obiektywy do telefonu - super gadżet czy klapa?



        Dzisiejszy temat jak sami możecie zauważyć będzie nieco odbiegać od tego co zazwyczaj można spotkać na moim blogu. Myślę jednak, że warto poruszyć temat, o którym będę pisać. Mowa natomiast jest o obiektywach do telefonu, które ostatnio pojawiły się w Biedronce. Brzmi to dość zabawnie, a dla niektórych może być nawet wstydem, haha. Od razu chcę przedstawić moją opinię na temat pytania z tytułu. Uważam bowiem, że obiektywy te to super sprawa. Usłyszałam o nich od znajomych i któregoś dnia poprosiłam mamę, aby przy okazji kupiła mi ten gadżet, którego cena wynosiła nieco ponad 20 zł. Bardzo mile się zaskoczyłam, gdy przetestowałam te małe cudeńka. Na zdjęciu ( z internetu ) możecie zobaczyć jak one wyglądają. Ja osobiście posiadam srebrną wersję.
        Gadżet ten składa się z trzech różnych obiektywów: macro, fish-eye i  wide angle. Pewnie zastanawiacie się jak te obiektywy sprawdzają się przy telefonie innym niż wspaniały iphone. Powiem Wam, że mam LG, który swoje dobre miesiące ma już dawno za sobą, a aparat nie należy do najlepszych. Mimo to zdjęcia wychodzą rewelacyjne ! Dziś przedstawię kilka zdjęć zrobionych na szybko przez obiektyw MACRO. Jeśli jakimś cudem znajdziecie gdzieś jeszcze ten gadżet to zdecydowanie zachęcam  do zakupu :)







xoxo,
L I L L E

35 komentarzy:

  1. Zdjęcia faktycznie są bardzo dobre. Obiektyw jak obiektyw to po prostu soczewki w obudowie. Ale efekt jest genialny. Nie słyszałam wcześniej o tym. Widziałam jedynie film jak chłopak z soczewki wyjęte z lasera uzyskał taki efekt jak obiektyw makro.

    Pozdrawiam i zapraszam: http://vaniless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie to wygląda! Jednak spóźniłam się z jego kupnem :)
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama posiadam te obiektywy- świetne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę, zdjęcia wychodzą super! Ja nawet nie wiedziałam, że było coś takiego w biedronce, haha ;) no szkoda, bo za taką cenę mieć taki efekt... ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tego nie używałam, ale myślę, że warto spróbować, gdy ma się telefon z w miarę dobrą jakością zdjęć. Z pewnością świetnie spisałyby się w Iphone.

    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nic o nich nie wiedziałam? Ehhh :<<<

    OdpowiedzUsuń
  7. przymierzam się do kupna tych obiektywów, ale jakoś się nie mogę zdecydować :<

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego ukradłaś to pierwsze zdjęcie obiektywów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie czytasz tego co jest napisane? Napisałam ze zdjęcie jest z internetu :) ot pisałam późno i nie było światła, aby zrobić dobre zdjęcia obiektywów, pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zdjęcia obiektywów by Martyna Czarnynoga :)

      Usuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) Nie słyszałam o czymś takim jak obiektywy do telefonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem bardzo zadowolona z tych obiektywów, spisują się świetnie! ;)
    piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. w liceum uczyłaś się rosyjskiego czy niemieckiego ? po chodzę do I i potrzebuję ksiązki do 2 kl;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rosyjskiego :) Książkę do 2 kl już sprzedałam :)

      Usuń
  12. Mogłabyś napisać jak "uruchomiłaś" obiektyw macro ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zastanawiałam jak on działa :P Po prostu musisz bardzo blisko przyłożyć telefon z obiektywem do danego przedmioty np przyłóż do kciuka a zobaczysz linie papilarne !

      Usuń
  13. jak mijaja wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW ;o i ja ich nie kupilam ;o?

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze słyszę :D

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej , mega blog ! :o Lubię takie posty i proszę o więcej takich ! Miło wraca się do takich blogów . Ja zostanę tu na dłuuugo :) Zapraszam do mnie i co powiesz na wspólną obserwację ? Zacznij a ja się uczciwie zrewanżuję :*
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona istnieniem takich obiektywów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo rewelacja! Mam wielką nadzieję, że jak będę w przyszłym tygodniu w Polsce to będą na mnie czekać grzecznie w Biedronce :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear,
    Such a great post.
    Btw, I want to invite you to join the International Giveaway from my blog : http://claudiacernean.blogspot.ro/2015/05/banggood-giveaway.html .
    Have a beautiful day.

    OdpowiedzUsuń
  20. teraz żałuję, że nie kupiłam... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałem o tym, ale jakoś wydawało mi sie to nie potrzebne. Jednak z tego co widzę efekty są ciekawe i zdjęcia wyglądają świetnie. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obiektywy spisują się świetnie, no może poza fish eye. Dzisiaj zrobiłem test i opisałem to u siebie na blogu: http://88geek.blogspot.com/2016/06/obiektywy-do-telefonu-z-biedronki-test.html

    Zapraszam do lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłem fanem cykania fotek telefonem, czegoś im zawsze brakowało, ale jeśli te zdjęcia faktycznie wyszły spod smartphona to jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)