środa, 13 maja 2015

13/06/2015: hello spring !

        Oficjalnie jestem prawie po wszystkich maturach. Nie wyluzowałam się natomiast na tyle, aby móc stwierdzić, że "matura to bzdura", haha. No to potrzebuję trochę czasu, muszę ochłonąć. Na początku myślałam, że będzie mi chodź trochę smutno po zakończeniu tego etapu w życiu. Nie jest. Może to przyjdzie z czasem. Póki co staram się wyleczyć z choroby  i stanąć szybko na nogi, by móc  cieszyć się najdłuższymi wakacjami w życiu ! Zaczęłam również pracę dorywczą jako kelnerka, z czego bardzo się cieszę, ponieważ z przyjaciółkami zaplanowałyśmy już dwie podróże ! Nie mogę się doczekać, szczególnie tej drugiej. Rąbka tajemnicy uchylę może już niedługo. Obiecuję wrócić na stare śmieci na stałe i  nie znikać już na tak długo. Mam nadzieję, że matura poszła mi na tyle dobrze, aby móc już niedługo zająć się planowaniem, gdzie wybrać się na studia.
        Pokrótce to by było na tyle, co się u mnie działo w ostatnim czasie. Zostawiam Was ze stylizacją z zakończenia roku szkolnego. Zamiast ulubionych butów sportowych miałam obcasy, aby nadać nieco elegancji tej stylizacji. Mimo wszystko wolę się w obuwiu sportowym :)








bluzka-mohito/spodnie,kardigan-H&M/buty-reebok/ okulary- ptak 

Zdjęcia: Katarzyna Jabłońska



xoxo, 
L I L L E

38 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ;) boskie okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam cię jak obieralaś nagrodę wyglądałaś inaczej niż zwykle pięknie!
    Jestem ciekawa jak to jest dotrwać do 3 kl:)
    Narazie jestem w 1. Życzę Ci najlepszych wyników z matury dostania się na wymarzone studia a także najlepszych wakacji! :*
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ! :) Zakończenie liceum nie jest tak złe jak się wydaje w pierwszej klasie (wtedy sobie tego nie wyobrażałam) . Teraz zaczyna się coś ekscytującego ! Przetrwaj liceum i zacznij się uczyć do matury z 2 klasie, ja trochę żałuję, że nie zaczęłam wcześniej :)

      Usuń
  3. chyba dobrze... ale to się okaże 30 czerwca :) no zobaczymy! ;)
    gdzie planujesz dalszą edukację? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kardigan. ;) Moja siostra w tym roku pisała maturę, jeszcze została jej z historii sztuki i ustna z angielskiego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w restauracji w Spale :)

      Usuń
    2. A nie wiesz moze gdzie mozna jakas prace dorywcza zlapac?

      Usuń
    3. no ja rozwoziłam cv gdzie się dało :)

      Usuń
  6. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog here -> http://ruhamania.blogspot.hu/2015/05/giveaway-with-znu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. UW na socjologię lub zarządzanie albo (i o tym poważniej myślę) ALK na kierunku zarządzanie - socjologia biznesu i mediów. Teraz wszystko zalezy od wyników :( Bo planu C nie mam ;p a Ty na pewno się dostaniesz, trzymam kciuki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. Udowodniłaś że czerń i biel może być bardzo niepospolita :) Trzymam kciuki za jak najlepsze wyniki na maturze :) Mnie czeka to za rok, a już teraz boję się tego okresu.
    Pozdrawiam, http://sunny-summers.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  10. tej wspaniałej, ażurowej narzutki, to Ci zazdroszczę jak nie wiem!
    jest piękna - to chyba jedyne trafne dla niej określenie :)
    i okularów - bo wpasowują się do zestawu stylistycznie ;)

    Cudownie wyglądasz - i ten Twój uśmiech :)!

    no dobra, może nie bzdura - ale przyznaj, że miałam rację pisząc, że nie będzie tak źle, mmm...? ;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ile matur ci jeszcze zostało ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia, szczególnie ostatnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz po maturze trzeba się zregenerować i odstresować :P też po maturze kiedyś zaczęłam pracować jako kelnerka i za tą kasę pojechałam ze znajomymi na tydzień nad morze :) to były czasy ajććć <3
    także i Tobie życzę udanej podróży! :)

    świetnie wyglądałaś <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kochana wyglądasz świetnie jak zawsze! Ten kardigan zachwyca!
    Zazdroszczę Ci w sumie, że masz już te matury prawie za sobą.. Ja dopiero za rok, czuję że to będzie rok nasycony stresem jak żaden inny haha :(

    OdpowiedzUsuń
  15. emocje opadną Ci jak dostaniesz wyniki:p kardigan jest przepiękny! :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Ażurowy kardigan - to jest to! Wyglądasz świetnie kochana :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Ten kardigan jest mega!
    Piękne miejsce na zdjęcia :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się cieszę, że matura już za mną :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez jestem po maturach, zaluje ze zdawalam wos rozszerzony, a nie geografie czy historie, tam przynajmniej wiadomo czego sie spodziewac. Z kazdej matury jestem zadowolona tylko nie z wosu i czesciowo z matmy bo liczylam na jakies 70-80% a bedzie nieco mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz wspaniale i powodzenia na tych maturach, które ci jeszcze zostały :)

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa narzutka, ale najbardziej wpadły mi w oko buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymam za Ciebie kciuki! Oby było jak najlepiej. Te buty są fajne i planuję kupić czarne bo są ładne i wygodne (Nosiłam od koleżanki) jednak białe szybko się brudzą, a ja czuję, że po tygodniu miałabym je czarne..

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki oczywiście za kolejne matury, aby były na 100%! ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie wyglądasz, chociaż nie podoba mi się ten kardigan :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)