wtorek, 14 kwietnia 2015

14/04/2015: High Hopes

        Jest to mój prawdopodobnie ostatni post przed maturą. Nie znikam, po prostu zawieszam działalność na najbliższe trzy tygodnie mojego życia. Mam nadzieję, że rozumiecie. Wydaje mi się, że jestem zdeterminowana. Maturzyści - POWODZENIA, dla Was i dla mnie. Mam nadzieję, że ten egzamin to tylko początek czegoś niesamowitego :)  A poniżej kilka moich nowości !






płaszcz-mosquito/ bluzka-NY/spodnie-mango/torebka-Stradivarius/buty-H&M

Zdjęcia: Katarzyna Jabłońska


29 komentarzy:

  1. Oj kochana trzymam za Ciebie mega mocno kciuki, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :)
    Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny płaszczyk! Życzę udanego napisania matury, moja siostra też pisze w tym roku, ale na razie odpoczywa. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest po prostu cudowny!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/torba-w-paski-od-lisy-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Matura nie taka straszna, jak ją malują :) powodzenia ;) a wygladasz extra :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz bardzo wpadł mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, trzymam kciuki :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Masz super torebkę i spodnie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli post ci się spodobał- zaobserwuj, skomentuj to bardzo motywuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest świetny. Powodzenia na maturze! :D Będę zerkać na tematy, bo jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na maturze! :) śliczna ta torebka *-*

    http://healtyandhappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look!

    http://autographsandthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z czego piszesz matury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozszerzenie z polskiego, wosu, angielskiego, podstawa polski, matematyka, angielski , ustny polski i angielski

      Usuń
    2. Przygotowana? :D

      Usuń
    3. głupie pytania zadajesz ;)

      Usuń
    4. życzę powodzenia :)

      Usuń
  13. ten płaszcz jest cudowny <3 wyglądasz pięknie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)
    Nazywam się Klaudia i jestem webdesignerką i freelancerką.
    Z chęcią dla Ciebie zmiennie lub zaprojektuję twój blog. Gdyby, więc potrzebna była Ci moja pomoc pisz śmiało.
    O to moja wizytówką http://i58.tinypic.com/6z26a1.jpg
    Możesz też wpaść na FB – https://www.facebook.com/wystrojbloga
    I proszę wybacz mi ten spam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdawałas już maturę z polskiego? Mogłabyś powiedzieć jak było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podstawa wydała mi się dość dziwna, na rozszerzeniu bardzo przypasował mi temat, więc wydaje mi się, że będzie ok. Ustny natomiast nie był tak zły jak się spodziewałam. Wylosowałam ciekawy temat, na który mogłam się dobrze wypowiedzieć (kwestia szczęścia), za swą wypowiedź uzyskałam 85%. Uważam mimo wszystko, że powinnam mieć więcej. Jedna z pań w komisji zadawała mi do mojej wypowiedzi pytania nie na temat, na które nie zawsze znałam odpowiedź :)

      Usuń
    2. Dzięki bardzo, chodziło mi o ustny ale zapomniałam dopisać oczywiście (: a jakie podałaś tekstu kultury tak z ciekawości pytam, bo w piątek mam egzamin i bardzo się stresuje niestety

      Usuń
    3. Nie przejmuj się ! Dołącz do grupy na fejsie w stylu : Matura ustna polski i data dnia w którym zdajesz. Jeśli nie wchodzisz pierwsza to ludzie stworzą bazę pytań , które się pojawiają, bo na każdy dzień jest ich chyba ok 18 :) Będziesz przygotowana, ja niestety wchodziłam jako jedna z pierwszych z samego rana więc średnio wiedziałam co mnie czeka. Wylosowałam krytykę narodu polskiego. Podałam jako przykłady "Mendel Gdański" "Dziady cz.III" " Kordiana " i "Grób Agamemnona" . Mówiłam o kontrastach- czynna postawa wobec biernej :)

      Usuń
    4. A mogłabyś powiedzieć z kim miałaś egzamin? Kto był przewodniczącym komisji?

      Usuń
  16. Dziękuję Ci bardzo :) niestety wchodzę jako 3, więc nie zdążę zobaczyć tych tematów, ale mam nadzieję że nie trafię na żaden z języka bo te są chyba najgorsze :(

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)