sobota, 4 kwietnia 2015

04/04/2015: black&white

         Okres świąt Wielkanocnych to szczególny czas. Każdy człowiek ma chwilę na refleksje, odpoczynek i spędzenie czasu w gronie najbliższych. W tym roku Wielkanoc wypadła w dość urodzinowym tonie (moim i N.). Nie powiem, że czuję się dobrze z faktem iż zbliża się moje ostatnie "naście". Cieszę się jednak, że  miesiąc kwiecień jest takim ostatnim etapem przed maturą. Pojawił się stres, ale również ekscytacja z powodu najdłuższych wakacji w życiu. Będzie super ! Mówię Wam.  A tymczasem życzę wszystkim wspaniałego czasu w gronie najbliższych osób!








golf-stradivarius/spodnie-moda włoska/buty-nike/płaszcz-nn

Zdjęcia: Katarzyna Jabłońska


xoxo,
 L I L L E

40 komentarzy:

  1. stylowo, stylowo :) świetny płaszczyk :) widzę,że złapałaś jedyne promyki słońca jakie dzisiaj nad Polską przechodziły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem, dlaczego kobieta stara ubierać sie jak brzydki chłopak. noszenie męskich stylizacji i brzydkich za dużych ubrań, wcale nie jest kobiece i fajne ani modne.mina jak podczas wypróżniania na każdym zdjęciu. blogerki są przezabawne, naprawdę. pewnie zaraz blogerki błysną mi jakimiś super odpowiedziami, czego nie mogę się po prostu doczekać hehe pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kazdy ma taki styl, nie każdy musi to lubic, nie każdemu musi sie to podobać. Hejty hejtami, krytyka krytyką, ale dobrze, że Jej chociaż nie obrażasz, bo to byłby juz szczyt.
      "hehe pozdro"

      Usuń
    2. Wszystkie ubrania są damskie i bardzo eleganckie:) Prawdopodobnie gdybym sportowe buty zastąpiła szpilkami, to twojego komentarza by tu nie było. Ciekawa jestem w jakim świecie faceci się tak ubierają, haha.

      Usuń
    3. nie muszę jej obrażać. chodzi o to, że to ładna dziewczyna a robi z siebie coś takiego, bo jest z małego miasta i chce sie wyróżniać, ale raczej jest wyśmiewana niż podziwiana. wszystkie blogerki są na jedno kopyto, nie ma w niej niczego nadzwyczajnego.te same miny, te same pozy, wszystko takie sztuczne i z naburmuszeniem. po co 18 letnia dziewczyna robi z siebie nieudolnie 20 kilku latke?

      Usuń
    4. to jesteś niby blogerką i nie wiesz gdzie sie tak faceci ubierają? to chyba przez pomyłkę bloga prowadzisz

      Usuń
    5. Nie robię nic na siłę, ani nic nie wymuszam. Tak się ubieram, ponieważ tak lubię, a jeśli przy tym jestem pośmiewiskiem (chodź powodów ku temu nie widzę) to trudno. Myślę, że sobie z tym poradzę. Nie będę chodziła codziennie w spódniczce, balerinkach i koszuli, bo tak przystało dziewczynie w wieku 18 lat. Jeśli ja według Ciebie robię się na starszą to bardzo mi przykro, że tak myślisz. Mam 19 lat i i uważam, że wyglądam odpowiednio jak na swój wiek. Zwróć uwagę, na niektóre gimnazjalistki. Wtedy możemy wejść w szerszą dyskusję. Na tą chwilę życzę Ci wesołych świąt Wielkanocnych i mniej tak małostkowych problemów : )

      Usuń
    6. a co powiesz na to, ze twój chłopak chodzi i gada naokoło, że wszystkie twoje niby markowe buty i torebki to podróbki i jedyne oryginalne masz z second handów? dużo rzeczy o tobie mówi różnym rzeczom i niektóre są naprawdę śmieszne i interesujące. wiem to z pierwszej ręki.

      Usuń
    7. ale nie rozumiem?
      po komentarzu wnioskuję, że znasz Kingę osobiście - ja tu zaglądam i nie mam pojęcia, czy jest z małego miasta, dużego, czy ze wsi.

      Pewnie należysz do bliskiego jej grona osób - czemu nie powiesz jej osobiście, że nie podoba Ci się jak wygląda?
      albo nie zalogujesz się tu za pomocą swojego maila?

      taki strach? taki lęk? taki obciach?

      ludzie, zajmijcie się swoją gębą, własnym strojem, swoimi sprawami.

      a blogerki... blogerki prowadzą blogi dla innych blogerek, nie dla postronnych osób - jeszcze tego nie odkryłeś/łaś ;)?

      to zabawne, że tak oczywista kwestia dla niektórych jest jakąś niewiadomą ;)

      Usuń
    8. No to ja poproszę anonima, który to ode mnie usłyszał o ujawnienie się, pozdrawiam Jakub Puszczykowski

      Usuń
    9. tak, tak, tak. jeszcze jakieś rady? to źle wnioskujesz. a to pod postami można pisać tylko takie lizodupy jak wy? tylko trzeba słodzić i mówić jak jest cudownie? bo właśnie ludzie nie piszą obiektywnych komentarzy tylko sie podlizują i pod tym beznadziejnym postem też tak jest. taki strach? taki lęk? taki obciach?

      Usuń
    10. Mój chłopak jest najbardziej uczciwą i dobrą osobą jaką znam i wiem, że mnie kocha. Nie mam powodów, by mu nie ufać. Co więcej, nawet jeśli opowiadałby coś na mój temat, to znam wszystkich jego znajomych, bo to są nasi wspólni znajomi. Każda z tych osób jest równie dobra i uczciwa co Kuba i jeśli miałaby jakiś problem do mojej osoby to chętnie porozmawiałaby na mój temat ze mną osobiście:) Nie wiem kim jesteś i nie wiem czy chcę wiedzieć. Możesz mieć problem do mnie i mojej osoby. Chętnie przyjmuję konstruktywną krytykę, ale nie oskarżenia. Nie mieszaj w to wszystko osób, które kocham. SECONDHANDY są super !:)

      Usuń
    11. hahhahhahahhahah no na pewno hahahhahahahhahahahhahahhahahahhahahahahahaha

      Usuń
    12. O Boże kochany, zajmij się swoim życiem. Tak, wszyscy się podlizują, jak piszą pozytywny komentarz, no na pewno. Kiedyś myślałam, że Kinga zachowuje się na pokaz i to, co robi jest śmieszne, ale nie. Poznałam Kingę i bardzo zmieniłam o niej zdanie i zrozumiałam, jak się pomyliłam. Doceniam, że robi to, co lubi, że jest ciepłą, bardzo barwną i kreatywną osobą i nikomu nie próbuje sprawić przykrości-w przeciwieństwie do ciebie. Uważam, że ostatnio naprawdę świetnie wygląda i jej stylem mnóstwo osób może się inspirować, a jeżeli nie mnóstwo, to na pewno ja.I nie, nie zawsze wszystko mi się podoba, ale na pewno nie mam zamiaru pisać tego w taki 'buraczany' sposób jak ty. Polecam następnym razem dowiedzieć się, jakie są różnice pomiędzy prostactwem a konstruktywną krytyką i radzę nie włazić z butami w cudze życie i związki, a zająć się swoimi problemami c:

      Usuń
    13. Fajnie, że są jeszcze ludzie, o których jest warto wspominać. Dzięki za komentarz ze wsparciem. Niektórzy nie rozumieją, że można wyrażać własne zdanie i jednocześnie być fair wobec drugiej osoby, ale to już kwestia wychowania. Na to się nic nie poradzi :)

      Usuń
    14. Anonimowa koleżanka z wpisów wyżej chyba poprostu jest zazdrosna albo chłopak już nie chce jej tknąć i chodzi biedna sfrustrowana...
      p

      Usuń
  3. nawet nie wiesz, jak zazdroszczę Ci tych najdłuższych w życiu wakacji ;)
    i tego, że tak wiele lat beztroski ciągle przed Tobą!

    z chęcią zamieniłabym się z Tobą miejscami ;P

    moje osiem ostatnich lat przeleciało mi gdzieś i nie wiem, gdzie się podziały ;)
    a szkoda - mam poczucie, że gdzieś coś straciłam ;)

    wyglądasz bardzo fajnie, rzeczy nie są za duże, wszystko tu do siebie pasuje i bardzo przyjemnie się na Ciebie patrzy!
    nie przejmuj się głupimi komentarzami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój strój piękny i klasyczny! :* Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. calość prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny płaszczyk! :)
    ten sweterek widziałam na wyprzedazy w stradivarius'ie i zastanawiałam się czy go nie kupić, ale go nie wzięłam :)

    cieszę się, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uważam, ze wyglądasz w tej stylizacji bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie klasyczne sety!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sama bym sie tyak nie ubrała, ale płaszczk cudowny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fantastycznie ! :)

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz beznadziejnie. popieram komentarze powyżej od anonima. aha i dla niedołężnych umysłowo: po to jest opcja komentowania jako anonim, żeby być anonimowym, więc śmieszy mnie komentarz Jakuba Puszczykowskiego, który myśli, że teraz ktoś poda swoje dane, włącznie z numerem buta, hobby i numerem rejestracyjnym. Kolego, też słyszałam co wygadywałeś, więc nie ośmieszaj się teraz. -Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Karolina, skoro już napisałaś swoje imię to może również nazwisko?:) Następnym razem zastanów się nad znaczeniem tego co piszesz, bo możesz obrazić wielu ludzi, którzy sobie na to nie zasłużyli :) Kobieta powinna pisać z klasą i się tak zachowywać, a nie jakby z chlewu wyszła :*

      Usuń
  12. jakoś nie przypasował mi ten zestaw, jedynie buty i spodnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu musi !:) Ale to się nazywa wyrażenie własnej opinii bez ranienia innych. Fajnie, że jesteś tu od dawna i mam nadzieję, że jeszcze na długo. Buziaki !

      Usuń
  13. oryginalnie z tymi butami, ale ja bym je zamieniła na bardziej eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia i równie świetnie wyglądasz! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twój styl. Czasem wyglądasz jakbyś spacerowała gdzieś na FW :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę, że Twój zestaw zrobił niezłe zamieszanie ;) mnie osobiście bardzo się podoba - uwielbiam tego typu białe płaszcze i sama poluje na podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno będzie super! :)
    uwielbiam połączenie takich stylizacji i sportowych butów

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)