wtorek, 24 marca 2015

24/03/2015: SPRING/SUMMER 2015

        Ostatnio wybrałam się na zakupy wiosenne. Niestety nie było w sklepach nic, co wpadłoby mi w oko. Chciałam kupić coś wiosennego, porządnego i eleganckiego. Sieciówki nie zaoferowały mi nic co należy do tych kategorii. Poszperałam więc trochę w internecie i znalazłam parę fajnych rzeczy, na których warto zawiesić oko. Zakupy przez internet zdecydowanie mnie nie odstraszają i chętnie korzystam z tej możliwości.  Macie swoje "must have" na ten sezon ? Ja marzę o lakierowanych mokasynach, karmelowym płaszczu i perfekcyjnej białej koszuli! Poniżej kilka propozycji na wiosnę :)
#1 #2 #3
#1 #2 #3 #4



xoxo,
L I  L L E

20 komentarzy:

  1. Spódnica jest fenomenalna! :) Ja na wiosnę szukam jakiejś fajnej chusty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Część z tych rzeczy są / były dostępne w Zarze. Świetny wybór jeansów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szorty z koronką są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie <3
    każdy model jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te shorty z koronką cudowne! widziałam je gdzieś ostatnio ale nie pamiętam gdzie :) ja polubię na boyfriendy i jakieś slip-ony, no i reeboki classic'i ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy wybrałaś,a szpileczki złote cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy. kliki ode mnie! :P
    ja też pare wymarzonych rzeczy których nie mogę dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodnie :) poklikałam :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecie portki i szara tiulówka, to absolutnie moje klimaty! :) sama dumnie bym nosiła! <3
    poklikane :) i życzę powodzenia, też niedawno nawiązałam współpracę z Sheinside :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo duzo rzeczy podoba mi sie w skkepach internetowych ale niestety boje sie je kupowac bo cos moze sie okazac za male lub za duze..

    OdpowiedzUsuń
  11. ja szukam ogrodniczek :( ale te spodnie i tak fajne!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 spodnie świetne <3

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  13. dlaczego usuwasz komentarze? prawda boli?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)