środa, 18 marca 2015

17/03/2015: simplicity

        Ludzie lubią ładne rzeczy, a ładne rzeczy zostały stworzone, aby ludzie je lubili i podziwiali. Zdecydowanie jestem właśnie taką osobą. Zazwyczaj kupuję oczami, a nie rozsądkiem. Mimo, że zdarza się (dość często nawet), że podświadomość podpowiada mi " nie kupuj, nie kupuj,to ci nie potrzebne", to ja i tak kupię. I co? I będę się cieszyła przez następny miesiąc z tej rzeczy, nawet jeśli to będzie zeszyt z ładną okładką kupiony w kiosku na rogu, zaraz obok szkoły. W późniejszym czasie jednak zaczynam zastanawiać się, czy to moje przekleństwo, czy wręcz przeciwnie. Przecież fajnie jest się cieszyć z małych rzeczy. Teraz na przykład cieszę się, że nie muszę zaglądać do notatek z pozytywizmu, a za to mogę pisać ten post. BO TAK POSTANOWIŁAM. Chciałam więc pokazać Wam kilka ładnych rzeczy, które mnie otaczają, np. ulubione zdjęcia z instaxa, czy fenomen pt: "Zniszcz ten dziennik". Zobaczycie również parę autoportretów, ponieważ chciałam wykorzystać zakurzony pilot do aparatu. Co wy na to? Może więcej takich postów? Powiedzcie, że tak - muszę jakoś uciec od matury !










xoxo,
L I L L E

18 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś te błyszczące butki? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei bardzo często mam tak, że idę po zakup czegoś, czego mi brakuje z ubrań, a kończy się tym, że ląduję w księgarni z nowo kupioną książką ;)
    Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matulu jakie cudowne tam buty widzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, no i te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie fotografie, a Twojego kota kocham!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny aparat! robi piekne zdjęcia ;)
    moze wspólna obserwacja? :) jesli tak to wpadnij na mojego bloga i napisz;D
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zawsze kupuję rzeczy, które mnie urzekły, a potem przychodzi co do czego to leżą latami w szufladzie :)
    zdjęcia są bardzo ładne, idealnie oddają nastrój posta :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny kolor włosów *.*
    jaki to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ponieważ fryzjer miesza mi różne farby i zawsze wychodzi mniej więcej taki jak na zdjęciu :)

      Usuń
  10. Jaki poczciwy i słodki kociak! :*
    Buty są nieziemskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny zbiór ładnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooooooooo staraaaa! jak sie ciesze, ze Cie widze :):):) wracam po mega długiej przerwie (jest ciezko :( )
    świetnie, że prowadzisz jeszcze bloga! mega szacun :):) bardzo dobrze Ci idze, masz takiego pieknego kota <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)