czwartek, 12 marca 2015

12/03/2015: My perfect jumper!

        Tak bardzo nie mam czasu na życie, bo zajmuję się życiem (a dokładniej pracowaniem nad własną przyszłością). O ironio.. czy można to zrozumieć? Sęk w tym, że chciałabym tu bywać częściej, nie bardzo jednak mogę. Obiecuję, że kiedyś to nadrobię. Póki co wolę jednak nie mieć czasu w ulubionym swetrze niż nie mieć czasu tak po prostu. A mój ulubiony sweter zobaczycie niżej. Nie zwracajcie również uwagi na te pyszne napisy na bluzce. Od dłuższego czasu jestem na diecie, a niedawno byłam również na siłowni. Czuję się zmotywowana!








tunika-zara/sweter-H&M/ spodenki-oasap.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo,
 L I L L E

16 komentarzy:

  1. Mało wiosennie, ale jak zwykle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowny kolor włosów <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaa chcę ten sweter!
    jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest po prostu świetna!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie w moim stylu zestaw, ale ty wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz w tym długim, czarnym swetrze! Z przyjemnością obserwuję :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: look - how to kiss a boy, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Sweter jest faktycznie super :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, aż zaobserwuję ;)

    forty-seconds-to-wenus2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz w tym swetrze, a napisy na bluzce faktycznie są bardzo apetyczne, szczególnie pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz, a czytając pierwsze zdanie w tym poście od razu Cię polubiłam! :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)