czwartek, 5 marca 2015

05/03/2014: sun

Znowu to robię..  znowu musiałam wrócić do tego cudownego miejsca jakim była Turcja. Chciałam Wam przekazać trochę pozytywnej energii, która płynie z promieni słonecznych na zdjęciach z dzisiejszego wpisu. Chcę również zaznaczyć, że nie były one przerabiane. Tomek ma niewyobrażalny talent, a te zdjęcia są moimi ulubionymi z 2014 roku. Ostatnio wiele rzeczy się poukładało- nauka weszła mi w nawyk tak samo jak zdrowe odżywianie i ćwiczenia, czasem tylko siły brakuje, bądź stres związany z maturą jest przeszkodą, ale nie ma rzeczy niemożliwych, prawda?  Stęskniłam się za pisaniem.









Zdjęcia: Tomasz Dobski 

xoxo,
L I L L E 

12 komentarzy:

  1. jejkuu, teraz jeszcze bardziej tęsknie za słońcem :( cudowne fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawanie takich zdjęć zimą powinno być karalne :( W dodatku takich pięknych :( <3 cudowna!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega! Za niczym tak nie tęsknie jak za słońcem i plażą.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite zdjecia jak i cala Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie, a zdjęcia naprawdę są bardzo dobrze wykonane, te promienie słoneczne nadają im niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie a zdjęcia rewelacyjne :]

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie ---> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)