wtorek, 17 lutego 2015

17/02/2015: Nude&Grey

        Dłuższa przerwa zazwyczaj wybija mnie z rytmu. W tym przypadku były to ferie, przez które nie mogę znowu przestawić się na tryb "nauka". Więcej nie będę pisać już o maturze i jaki wpływ ma ona na moje zdrowie psychiczne, ponieważ mam już dość. Czas żeby przestać się tym przejmować i wziąć się w garść. Dziś w szkole mieliśmy wykład motywacyjny, który kompletnie mnie nie zmotywował. Dwójka studentów odbębniająca regułki wcześniej napisane na kartce. Co to ma być? Póki co to mam nadzieje udaje mi się godzić życie z brakiem życia. Mam nadzieję, że wiecie o czym mówię. ..










czapka-terranova/koszula-Bershka/płaszcz-New Look/torba-mohito 

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht


xoxo, 
L I L L E

27 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, ale więcej uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  2. no zawsze najtrudniej przestawić się z lenistwa na naukę. Piękne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylówka, jednak ja bym zamieniła czapkę na czarną - troszkę gryzą mi się te dwa odcienie szarości, ale wiadomo - ile ludzi, tyle gustów :)
    maturą się nie przejmuj, ja też niby się uczę, a cały czas czuję pustkę w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  4. już Ci to kiedyś pisałam - to tylko matura ;)
    potem jest o wiele trudniej.
    nie odbieraj sobie młodości, nie stresuj się na zapas!
    powtórzę - tysiące głąbów sobie z nią radzą, to taka inteligentna dziewczyna na pewno radę da ;)

    a zestaw - bardzo fajny, miejski, na luzie, bardzo młodzieżowy.
    Czapka jest w porządku - owszem, czarna może by bardziej pasowała, ale wtedy by było nudno.
    A ja, na przykład, nudę toleruję tylko u siebie ;P
    nie u innych ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie proste połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka:) podoba mi się połączenie jej z innym odcieniem niebieskiego:)
    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne kolory!!! Jak pieknie!!
    Pozdrawiam ciepło z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. moim skromnym zdaniem matura to pierdnięcie, ale gdy byłam w Twoim wieku też ją przeżywałam. Na studiach co chwilę trzeba zdawać taki 'matury'
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz podać dokładny link do plaszczyki? :) bardzo ładny, i ile zaplacilas za ten plaszczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam go za 300 zł w New Look'u więc nie ma linka, ale jakby co to chcę go sprzedać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ta torba bardzo!
    taka przerwa długa zdecydowanie rozleniwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świeetny płaszcz ;)
    Zawsze uważałam, ze w Mohito maja przepiękne torby.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing pictures, thanks for sharing:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super strasznie podoba mi się ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancko, moje kolory - super :]

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)