wtorek, 10 lutego 2015

10/02/2015: dots

        Kolejny minimalistyczny strój. Ostatnio nie podobam się sobie w czymś innym. Dobrze czuję się mając na sobie czarne spodnie, botki i koszulę. Na dodatek obcięłam włosy (znowu) i kolejny raz zmieniłam kolor. Nadszedł czas, aby powrócić do mojego ulubionego blondu. Te ferie nie należą do produktywnych. Całe dnie spędzam odpoczywając, bądź ucząc się z przyjaciółkami do matury. Wielkimi krokami zbliżają się również walentynki. Nigdy nie byłam wielką romantyczką i fanką tego święta. Jestem bardziej za  okazywaniem sobie uczuć i drobnych niespodzianek na co dzień. Wraz z chłopakiem i znajomymi wybieramy się w ten dzień do kina. Zgadnijcie na co, haha. :)





bluzka,buty-H&M/spodnie-nn

Zdjęcia: Adrianna Cajdler  


xoxo,
L I  L L E

25 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, urocza bransoletka :)
    A do kina pewnie na Greya :D:D ja w piątek jadę właśnie na ten film, a Walentynki spędzam na 18-stce mojego chłopaka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trudno zgadnąć, że na pięćdziesiąt twarzy Greya!
    A wyglądasz świetnie - jak zawsze. Minimalizm też zawsze na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo fajnie a ta bransoletka - super!
    Hm do kina w Walentynki? 50 twarzy Greya! hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  5. poważnie wyglądasz w tak ściętych włosach, ale ma ta fryzura ogrom uroku i nie powiem - podobasz mi się taka, bo wyglądasz niebanalnie!
    dobrze komponuje się taka fryzura właśnie z prostym, minimalistycznym strojem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz zauroczyła mnie bransoletka :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale przypominasz mi trochę Dakotę Johnson! :o Kiedy widzę jej najnowsze zdjęcia (a pojawia się ich teraz całe mnóstwo) to myślę o tobie! Oczywiście tylko i wyłącznie pozytywnie :)) Nie znam was osobiście, więc nie mogę powiedzieć nic na temat charakteru czy zachowania, ale masz coś w swoim wyglądzie, co sprawia, że mi ją przypominasz.
    Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego negatywnie.
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ładną kobietą, dziękuję :)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia! :) Buty mi się bardzo spodobały!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. na jakie kierunki składasz papiery ? :) pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Minimalizm jest spoko :)
    Genialny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co studiuje twoja koleżanka Ada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie pytania trzeba kierować do niej, nie będę za nią odpowiadała bo mogłaby sobie tego nie życzyć :)

      Usuń
  13. fantastyczny look ! :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  14. Minimalistycznie i proste, ale z klasą! Zostaję tu na dłużej :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: ostatnie skarby, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam minimalizm, swietnie wygladasz!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie fajnie, że tu trafiłam, jesteś mega naturalna!
    świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)