wtorek, 3 lutego 2015

03/02/2015: jersey

        Dopiero co zaczęły się ferie, a ja nie wiem w co najpierw ręce włożyć ! Pojawiło się mnóstwo nauki, planów i wypadów, których wcześniej nie planowałam. Strasznie się cieszę, że mam co robić, ponieważ bezczynne siedzenie w miejscu sprawia, że dostaję depresji. Od dłuższego czasu również planowałam zabrać się za nadrabianie zaległości na blogu. W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać moje ostatnie zdobycze. Jedną z nich jest płaszcz z Top shopu, który zakupiłam za niecałe 10 zł w second handzie oraz eleganckie buty, których szukałam już od dłuższego czasu. Wiem, przytyłam i nie potrzebuję tu anonimowych komentarzy na ten temat, jakie zdarzały się ostatnimi czasy. Dla wszystkich tych, którzy przejmują się moją wagą- spokojnie, powoli zaczynam ćwiczyć, haha. Ciekawe jak długo wytrzymam.  Mam nadzieję, że równo z moim przybyciem tutaj na nowo i was również będzie więcej. Wszystkim tym, którzy mają teraz ferie życzę produktywnie spędzonego czasu i dużo pozytywnej energii !









kapelusz,płaszcz-sh/spodenki,buty-H&M/golf-stradivarius/okulary-tutto

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht 


xoxo, 
L I L L E

20 komentarzy:

  1. Blogerki chodzą w podróbach (torba)??? PORAŻKA !!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie :) ja na swoje ferie poczekam do 13 lutego ^^

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam nie martw się swoja wagą ;) Ładnie wyglądasz, nic nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa !:)

      Usuń
  4. Ale mi się podoba ten zestaw. Patrz się na te zdjęcia i patrze i jakoś nie widzę, żebyś przytyła Oo, no ale co kto woli :D ćwiczenia Ci nie potrzebne, ale nie zaszkodzą. Bardzo mi się podobała Twoja ''poprawinowa'' kreacja i te buty *_* świetneee. Ja poprawiam w tym roku maturę, więc się stresuję ale już nie tak jak Ty, a ty chcesz iść na prawo? Bo widziałam niżej, że zdajesz wos/ang/polski. :) Bo ja bym bardzo chciała na filmoznawstwo, ale nie wiem czy się dostane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplementy !:) Nie chcę iść na prawo, lecz na dziennikarstwo :)

      Usuń
  5. Znakomicie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej regularnie do Ciebie zaglądam i nie zauważyłam, żebyś nagle znalazła się w takim stanie, byś musiała nagle zacząć się odchudzać ;)
    także - bez szaleństw, Moja Droga, szczupło i smukle wyglądasz ;)

    a zestaw - bardzo mi się podoba.
    nie ukrywam jednak, że najbardziej spodobał mi się nie płaszcz (choć ładny), a golf - cudowny jest, fantastycznie się prezentuje z kapeluszem :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dobrą figurę, zazdroszczę :)
    Świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, świetnie wyglądasz! Ale fakt - ruch nikomu nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie - polepszy nie tylko ciało, ale i samopoczucie. Świetnie wyglądasz, jednak nigdy nie założyłabym takiej torebki (chodzi o napis projektanta) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie lubie, gdy nie mam co robic w wolnym czasie, szlag mnie wtedy trafia :D swietny zestaw ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyglądasz, ale u Ciebie to zdecydowanie norma! :) ♥
    Buziaki i miłego wieczoru,

    OdpowiedzUsuń
  11. super look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torba niedługo będzie moja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka jest oryginalna? gdzie zamawialas?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)