czwartek, 8 stycznia 2015

08/01/2015: lace

       Słyszeliście piosenkę, która znajduje się w dzisiejszym poście? Jeśli nie to polecam. Idealnie wpasowała się w klimat "filmowych zdjęć". Tak zwany szum dodany został w programie, więc nie ma co narzekać na jakość zdjęć. Zrozumiałam, że nie każda fotografia musi być idealna. Czasem idealne jest bycie nieidealnym tak jak w tym wypadku. Zdjęcia wydawały się szare i bez wyrazu. Myślę, że czasem niewielka poprawa może nadać super klimat. Chciałabym Wam również napisać coś o mojej studniówce. Cokolwiek. Nie jestem jednak w stanie tego zrobić. Trochę zestresowałam się faktem, że jest ona już w ten weekend. Moja perfekcyjna sukienka wisi już na wieszaku. Dodatki zostały już dawno kupione, a fryzjer zamówiony pół roku wcześniej. Nawet mój chłopak kupił białą koszulę, mimo, że nie lubi takich imprez. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Nie chcę, aby było idealnie. Chcę żeby było po mojemu. W gronie cudownych przyjaciół i mam nadzieję dobrej muzyki.  Idę w pierwszej parze w polonezie. Wspominałam? :) Postaram się zrobić zdjęcia mojego stroju i dodatków oraz napisać sprawozdanie jak było, ale to kiedyś. Jak się porządnie wyśpię.  








sukienka-oasap.com

Zdjęcia: Nina Włodarczyk 


xoxo, 
L I L L E

19 komentarzy:

  1. jaki kolor masz sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest fantastyczna, świetne koronkowe wykończenie!

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2015/01/studniowkowe-propozycje-i-bizuteria-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, są bardzo klimatyczne. ;) Piękna sukienka.
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia stroju, a co do poloneza też szłam w 1szej parze :D nie ma się czym stresować, chociaż wiem, że łatwo jest to powiedzieć, sama denerwowałam się przed tym dniem jak nigdy w życiu! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny klimat zdjęć, sukienka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenka klimatyczna. A studniowki zazdroszcze - pamietam swoja ;) ladne zdjecia, klimatyczne jak nutka :D pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać zdjęć z Twojej studniówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza para, ooo super ;)
    moja za rok, ale w tym roku też sie wybieram i jestem w przedostatniej parze ;)

    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia, bardzo delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta koronka jest magiczna <3 niesamowite zdjęcia :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej zabawy na studniówce :). Myślałam, że sama w tym roku pójdę, ale niestety chyba się nie zapowiada :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. na jakie studia się wybierasz ? coś związanego z teatrem ,sztuką ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, a sukienkę miałaś świetną <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny efekt zdjęć :) ciekawe ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. można wiedzieć skąd masz sukienkę na 100? czy była szyta? No była przecudowna!!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)