piątek, 26 grudnia 2014

26/12/2014: The end of Christmas

        Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy okres w roku nie tylko dlatego, że widzimy się z rodziną, ale również dlatego, że świętujemy ważne wydarzenie w życiu każdego człowieka. W świętach nie chodzi o to by było idealnie, lecz o spędzenie mile czasu w gronie najbliższych, ponieważ święta z rodziną nigdy nie są idealne (haha). Chyba każdy ma w rodzinie duszę towarzystwa, osobę starszą, która opowiada ciekawe historie ze swojego życia i masę dzieciaków biegających po domu. W tym wszystkim chodzi głównie o detale.  Mnie kojarzą się z wiecznie niewyszykowaną mamą i jej cudowna rybą grecką, z piękną choinką, z uśmiechem dziadków i z tą ekscytacją przy wręczaniu prezentów. Jako całkowicie wolny człowiek z wolnym wyborem postanowiłam w święta najeść się za dziesięciu, poleżeć na kanapie, pośmiać się z żartów i obejrzeć kilka banalnych filmów, które znam już na pamięć jak "Kevin sam w domu". Niestety (albo stety, bo nie wiem, czy mój żołądek wytrzymałby dłużej) święta się kończą i z utęsknieniem czekam już na Sylwestra, którego spędzę z chłopakiem i przyjaciółmi w Wiśle na nartach. Taka miła odmiana  :) A jak wy spędzacie ostatni dzień roku 2014?







Życzę wszystkim cudownego odpoczynku i wspaniałej zabawy sylwestrowej, najlepiej do białego rana :)  


xoxo, 
L I L L E

19 komentarzy:

  1. Oh, wzajemnie! Myślałam, że ja jedyna nie przejmuję się tegoroczną studniówką i cały dzień chodzę, i jem te dobre, polskie, nie takie zdrowe potrawy - w końcu ten magiczny czas jest tylko raz w roku, najwyżej w kieckę na bal maturalny się będę ściskać siłą, haha. Tak czas spędzać uwielbiam, zwłaszcza w towarzystwie kochanej rodziny.
    Udanej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja sukienka już gotowa wisi na wieszaku i zakrywa wszystkie niedoskonałości :D

      Usuń
  2. Ja w ogóle nie odczułam świąt. Wesołych Świąt :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię też Pretty Woman oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie przystrojona choinka, klimatyczne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta, święta i po świętach :) Ja Sylwestra spędzam w Warszawie, w klubie ze znajomymi ;D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nasze mamy mają coś wspólnego! haha
    ostatniego dnia planuję przede wszystkim bawić i bawić!

    tymczasem zapraszam na nowy blog, nową przygodę oraz na nowe postanowienie noworoczne!
    http://jestembrunetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia!
    Mają świetny kilmat :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, będziesz miała cudownego Sylwestra ! :) Baw się dobrze ♥ Ja w tym roku w domu

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)