wtorek, 23 grudnia 2014

23/12/2014: Christmas time & Turkey

        W sobotę wróciłam ze słonecznej Turcji, gdzie spędziłam cały tydzień. Po wysprzątaniu domu, świątecznych zakupach i zapakowaniu prezentów w końcu mam czas, aby na spokojnie usiąść przy komputerze. Mam jednak poważny dylemat, ponieważ nie wiem czy zacząć od opowiadania o wyjeździe, czy nawiązać do tematu świąt. Dzisiejszy post więc będzie takim złotym środkiem (masło maślane).
        Do Alanyi zostaliśmy zaproszeni wraz z teatrem jako goście na Bożonarodzeniowy festiwal, gdzie mieliśmy być atrakcją wieczoru. Dzięki pomocy wielu niesamowitych ludzi z Turcji i z Polski wszystko zostało zapięte na ostatni guzik, a podróż zostanie przeze mnie zapamiętana na zawsze. Ten tydzień zdecydowanie należy do najlepszych dni w moim życiu. Nie mam serca odchodzić od tak wspaniałych ludzi, dlatego (mimo matury) wszyscy postanowiliśmy zostać na dłużej :)  Więcej o kulturze i zwyczajach, które poznałam na wyjeździe opowiem w następnych postach. Dziś będziecie mieli jedynie okazje obejrzeć zdjęcia z setem, który idealnie wpasował się w klimat tamtej ulicy.
        Gdy tylko wróciłam do domu, doznałam szoku termicznego. Z kąpieli w morzu białym przerzuciłam się na koce i herbaty. Klimatu świąt natomiast kompletnie nie czułam, bo jak można czuć święta, gdy biega się w stroju kąpielowym po plaży ?! Na szczęście rodzina sprawiła, że święta zawitały do mojego serduszka. Pierwszy raz w życiu wybieraliśmy do domu żywą choinkę, która swoją drogą jest przepiękna. Dziś wspólnie z mamą pakowałam podarunki dla rodziny, a chłopak sprawił mi cudowny prezent. Mimo, że ciężko jest się przestawić z dwóch różnych środowisk to cieszę się, że jestem częścią tak wielu ludzi i tak wielu miejsc. To niesamowite uczucie, za które jestem wdzięczna.









płaszcz-sh/bluzka,balerinki-H&M/spodnie-mohito/okulary-tutto

Zdjęcia: Tomasz Dobski


xoxo,
 L I L L E

19 komentarzy:

  1. kiedy rozluźnisz zwieracze na tych zdjęciach.... wydajesz się ciagle taka spięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idź Ty lepiej, Anonimie, zamiast ludzkich stanów emocjonalnych dociekać i ich zwieraczami się interesować pomóc mamie karpia skrobać.
      albo pierogi lepić.
      nic do roboty przed Świętami, ludzie, nie macie?

      Usuń
  2. cieszę się, że spędziłaś kilka chwil w pięknym miejscu w otoczeniu pozytywnych ludzi i robiąc coś, co sprawia Ci radość!
    tak właśnie powinno wyglądać życie!
    całe!

    Głupka na górze olej - wcale nie jesteś, a przynajmniej nie wydajesz się spięta.

    Kardiganowy płaszczyk z chęcią bym Ci podkradła ;)

    no i na koniec - Tobie także Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka :)
    Cały look bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Blog mi się bardzo podoba!

    Zapraszam też do siebie http://patkablogger.blogspot.com/
    Jeżeli spodoba Ci się blog - zaobserwuj :)
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaa pogodę to ja bym taką chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superb shots :) I think you must share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wyglądasz, a pogody tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę! chciałabym się teraz grzać w Turcji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej zazdroszczę wyjazdu na pewno było suuuper :) A set fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! okulary są super!
    Turcja jest wspaniała, ja się zauroczyłam w niej, tej kulturze, atmosferze, wszystkim! Nie mogę się doczekać kolejnych postów o wyjeździe ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się w 100%. Święta spędzone na plaży w stroju kąpielowym to nie święta... Ja spędziłam je tak w tym roku i nie było to łatwe ani wyjątkowe... Nie pomogły nawet hiszpańskojęzyczne kolędy słuchane podczas opalania...
    PS. Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)