piątek, 12 grudnia 2014

12/12/2014: Little black dress

        Odkąd obejrzałam trzeci sezon American Horror Story oszalałam na punkcie czerni. Bardzo spodobał mi się styl głównej bohaterki i od tego czasu mam poważny problem z zakładaniem kolorów na siebie. Na szczęście sezon ten już się skończył, więc może i pomysły na inne kolory mi powrócą. Kto wie? Jak wam się podobam w czerni ?
        Dzisiejszy post jest ostatnim przed moim wyjazdem. Do wylotu zostało mi "naście" godzin i nie chciałam zostawiać Was bez żadnego pożegnania. Przez najbliższy tydzień postaram się być również częściej na moim instagramie. Mam nadzieję, że moja nieobecność nie będzie aż tak zauważalna. Jadę odpocząć od szkoły, od codziennych rozmów o maturze. Jadę żeby trochę zatęsknić. Czy to ma sens? Chyba tak :) Cieszę się  na ten tydzień.









czapka,rękawiczki, sweter-H&M/ bluzka-sh/buty-deichamann

Zdjęcia: Kasia Jabłońska (click)


xoxo,
 L I L L E

20 komentarzy:

  1. super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana fantastycznie wyglądasz, uwielbiam te zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. odpoczywaj, zatem :)
    zbieraj siły, bo będą Ci potrzebne!

    rękawiczki - urocze są!
    piękny splot mają!

    a to zdjęcie na którym wiatr podwiewa Ci płaszcz niezwykle mocno mnie zachwyca ;)

    cały look jest, poza tym, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz bardzo fajnie!
    Uwielbiam czern

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja. Też bardzo lubię ciemne kolory, czarne :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego wyjazdu, a ja 1 rok studiuje i zamierzam poprawić maturę, żeby móc studiować jeszcze jeden kierunek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki wyjazd na pewno Ci się przyda, odpoczynek każdemu jest potrzebny. Wykorzystaj ten czas jak najlepiej. W czerni wyglądasz genialnie :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, podobasz mi się w każdym wydaniu, po prostu promieniejesz!
    swoją drogą, bardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która przyciąga:)
    obserwujemy?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci wyjazdu, ja mam nadzieję, że uda mi się w ferie wylecieć gdzieś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rękawiczki. ;) Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rękawiczki. ;) Świetnie wyglądasz.

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie rękawiczki :) Ja w czerni czuję się najlepiej, świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blondynkom jest dobrze w czernie,nie jesteś wyjątkiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też kocham american horror story. z którego sezonu główną bohaterkę ? :)
    pięknie Ci w czerni!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zdecydowanie wolę bardziej kolorowo, ale zestaw mi sie podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)