piątek, 5 grudnia 2014

05/12/2014: Ładni ludzie ubierają się na czarno.

        Ładni ludzie ubierają się na czarno to fan page z inspiracjami na facebook'u- to właśnie była pierwsza rzecz, która przyszła mi na myśl, gdy przeglądałam na komputerze zdjęcia z dzisiejszego posta. Absolutnie nie popadam w samozachwyt, wręcz przeciwnie, ostatnio trochę się zaniedbałam i dopadły mnie niewielkie kompleksy, ale zamierzam je zlikwidować tak szybko jak się pojawiły. Dziś będziecie mieli również okazję zobaczyć moje nowe włosy w pełnej okazałości. Planuję je jeszcze skrócić (to wciąga!), ale dopiero po moim BALU MATURALNYM, z którym ostatnio wiąże się wiele stresu. Sukienkę szyję i bardzo boję się, że będzie ona wyglądała gorzej niż w mojej wyobraźni. Buty na szczęście nie były wielkim problemem. ZARA jak zwykle mnie nie zawiodła :) Są tu inne maturzystki ? Jak wasze przygotowania do balu?











bluzka,spodnie-SH/ ramoneska-H&M/ buty- Nike 

Zdjęcia: Kasia Jabłońska 


xoxo,
 L I L L E

21 komentarzy:

  1. pochwal się trochę tymi przygotowaniami do studniówki - wspomniałaś o butach, to mogłaś wstawić zdjęcie w poście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstawię zdjęcie wszystkich rzeczy może na dzień przed studniówką :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam czerń, świetna stylizacja :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym powiedziała inaczej - niemal każdy (jak dobrze fason i krój rzeczy wybierze) jest ładny w czerni ;)
    a na pewno - elegancki ;)
    poza tym czerń jest fajna, bo do wszystkiego i na każdą okazję pasuje, o!
    to mówiłam ja - czerni fanka prawie taka wielka, jak odcieni musztardowości ;)

    a co do studniówki - jejku, jak ja Ci zazdroszczę, że dopiero ją przed sobą masz!
    w czasach gdy ja miałam studniówkę, to moda była tak koszmarna, że dobrze się stało że zdjęcia z tej imprezy z dysku usunęłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać Twojej studniówkowej kreacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. przygotowania pełną parą, gorzej z szukaniem sukienki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw! spodnie są świetne!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie! Super wyglądasz :)
    Uwielbiam takie stylizacje-klasyka górą!
    Kurtka i spodnie mega!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/winter-is-comming.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Ty wiesz, że wyglądasz genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że będzie jakiś studniówkowy post i zobaczymy jak wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladnie! ja uwielbiam sie ubierać na czarno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja. ;)
    Moja siostra uwielbia ten fanpage i również szyje sobie sukienkę na studniówkę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerń i często ją zakładam. Mam ciemne włosy i wyglądam zawsze smutno, ale z Twoimi blond włosami całość gra świetnie. Uwielbiam tą stylizację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w czarnym <3 Wyglądasz Pięknie <3 :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie świetne :)
    cały zestaw bardzo w moim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)