niedziela, 23 listopada 2014

23/11/2014: Silence

        Mimo, że moje myśli są gdzieś daleko po za granicami kraju, po za granicami wszystkiego. Gdzieś, gdzie marzenia nie są marzeniami, lecz rzeczywistością, to ciało w ciepłej piżamie leży z herbatą w łóżku. Niesprawiedliwością byłoby więc nie zabranie się do blogowych zaległości. Ostatnio zaniedbałam miejsce, które niegdyś "tętniło życiem". Teraz wnioskując po statystykach jest źle, może jeszcze nie najgorzej, ale cudownie też nie jest. Straciłam motywację. To przykre, że komentarze zostawiają Ci, u których komentarze zostawiam ja. Niby zawsze tak było, ale dopiero teraz zaczęłam to zauważać. Chciałabym, aby mój blog był witryną, na którą wchodzą chętnie ludzie nie tylko po to by się inspirować (bo wiadomo, że wybitną blogerką jak Maff, czy Jess nie jestem), ale również po to by inspirować mnie. Blogosfera rozwinęła się tak bardzo, że odtrąciła potencjalnego czytelnika, a szkoda. Dziękuję jednak tym, którzy są ze mną od początku i zawsze widzę od nich jakiś miły komentarz, to miłe. Doceniam to :) Ostatnio jestem wdzięczna za tak bardzo wiele rzeczy, że nie wiem czy byłabym w stanie wymienić je wszystkie. Coś się we mnie zmieniło, cieszę się z tego. Chcę być najlepszą wersją siebie- taki jest mój plan :) 
        Jeśli chodzi o zdjęcia, to zrobiła je moja przyjaciółka. Wyszły spontanicznie jakiś czas temu, gdy nie było jeszcze mrozów. Nie wiem czemu, ale skojarzyły mi się trochę ze sceną "Zmierzchu" gdzie rodzina Cullenów  grała z Bellą w baseball na ogromnym polu. To pewnie przez tą czapkę, a najśmieszniejsze jest to, że wygrałam ją grając w Bingo, haha :)   










bluza- frontrowshop.com/ spodnie-Pull&Bear/ buty- czasnabuty.pl

Zdjęcia: Klaudia Wagenknecht 


xoxo,
L I L L E

20 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię tu zaglądać, nawet gdybyś nie komentowała mi wpisów, to i tak bym tu wchodziła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna czytam twojego bloga i od zawsze mnie inspirowałaś, szkoda że teraz tak rzadko tu zaglądasz, ale cóż miejmy nadzieje, że odzyszkasz motywację i wrócisz do Twoich stałych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Jest mnie zdecydowanie mniej, wiem, ale gdybym miała tyle czasu na bloga ile chciałabym mieć to byłabym tu codziennie :( miło, że jednak jesteście !

      Usuń
    2. Właśnie właśnie ja jestem z Tobą od czasów kiedy jeszcze tańczyłas taniec towarzyski nawet po tym jak usunęłam swojego bloga to Twój został jako nieliczny który odwiedzam i naprawdę szkoda ze tak rzadko tu zaglądasz ale sama jestem w 3 LO i wiem co to za ból ;)

      Usuń
  4. a mnie, to się tu bluza najbardziej podoba - o!
    ej, nie smuć się - ja wchodzę do Ciebie zawsze!
    po to zaczęłam Cię śledzić - obserwuj tych, których lubisz obserwować, zostawiaj ślad jeśli czujesz taką potrzebę, jeśli nie czujesz - nie zostawiaj.
    nie przejmuj się ilością komentarzy - Ci, którzy lubią Twoje blogowe miejsce w sieci zawsze będą tu zaglądać.
    po prostu - kiedyś zrobi im się smutno, że Ty nie będziesz miała dla nich czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, mi również skojarzyły się trochę ze Zmierzchem, ale na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie trochę rzadziej pojawiają się u Ciebie posty, pamiętam jak wchodziłam tu co dwa trzy dni żeby zobaczyć coś nowego :P Ale rozumiem Cię masa obowiązków niestety trochę to uniemożliwia, mam to samo... A co do czytelników zawsze będą dzielili się na dwie grupy - stałych i przypadkowych ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację teraz tak najczęściej bywa z tymi komentarzami albo wpisy typu "obs za obs?" dobijaja mnie ;/ według mnie fajnie by było jakby na blogi wchodziły osoby którym naprawdę dana strona się podoba a nie że tak powiem coś za coś ;/ czyli koment czy też obserwację za obsr i koment i tak dalej....
    Ps. Fajne zdjęcia :) Kiedys zastanawiałam się nad tą bluzą, ale potem zobaczyłam że ona krótka jest więc zrezygnowałam hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia mają cudowny klimat, świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, mi czasem tez brakuje motywacji ale się nie poddaję :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie czarno-biale zdjecia! obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia jak zwykle w klimacie ;)) <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)