niedziela, 16 listopada 2014

16/11/2014: happy days

        To już oficjalnie- trzynastego grudnia lecę wraz z teatrem do Turcji przedstawić nasz spektakl na festiwalu "Polonii". Najcudowniejszym uczuciem jest docenienie wkładu pracy w nasze pasje. Dzisiejszy post będzie nawiązywał oprócz do mody również do pasji, ponieważ mam do Was ogromną prośbę, ale o tym za chwilę...
        Listopad zaskakuje z dnia na dzień. Raz wychodzę w kurtce zimowej, a innym razem spaceruję w krótkim rękawku. Dzisiejsze zdjęcia nawiązują do tych drugich, słonecznych dni.








okulary-ny/bluzka-H&M/spodnie-Pull&Bear/kardigan-sh(1zł!)/trampki-converse/zegarek-swatch

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


A teraz wracając do tematu pasji...  Mam przyjaciela, bardzo uzdolnionego przyjaciela, który nagrywa filmy, zajawki, robi zdjęcia. Bierze on obecnie udział w europejskim konkursie filmowym Nikona, gdzie do wygrania jest jego wymarzony aparat. Zwracam się do Was z prośbą o poświęcenie paru minut i zagłosowanie na jego film. Wiem, że czasem nie chce nam się ruszyć nawet na te parę minut, ale warto wspierać tak kreatywne osoby jak Tomek. Wierzę, że mu pomożecie !

Directions from Tomasz Dobski on Vimeo.

Link gdzie możecie głosować znajduje się TUTAJ
Pod filmikiem, który otworzy Wam się w linku należy nacisnąć VOTE, a następnie zarejestrować się na stronie ( najszybciej i najłatwiej jest to zrobić przez facebook'a) 

GŁOSOWAĆ MOŻNA CODZIENNIE. 

Dziękuję wszystkim  w imieniu Tomka za wsparcie  ;)


xoxo,
L I L L E

13 komentarzy:

  1. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz zobaczę filmik.
    Ładne zdjęcia, gratuluję wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia świetne :)
    zagłosowałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!
    i życzę powodzenia na festiwalu :)!

    a wyglądasz pięknie - bo pasują Ci proste zestawy!
    wiele uroku dodają tu okulary - ten model jest bardzo twarzowy :)
    sama ostatnio lenonki pokochałam - na nowo, bo fazę na nie miałam już w czasach "rockowej" młodości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, a Twój tatuaż zachwyca! Widziałam takie na inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tatuaż jest świetny, cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale, że lecisz do Turcji, wyglądasz świetnie :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny tatuaż. ;)
    Gratuluję możliwości wyjazdu do Turcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tatuaż, i naprawdę niezłe video :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)