środa, 12 listopada 2014

12/11/2014: birds

        Czuję się niesamowicie! Moje życie nabrało takiego tempa, że ciężko mi wszystko nadganiać. Szykuje mi się teraz tyle cudownych wyjazdów, jestem ogromnie wdzięczna za to co obecnie się dzieje, a dzieje się naprawdę wiele. Niedługo może napiszę coś o wyjeździe grudniowym do Turcji, ale póki co chciałabym zaprosić wszystkich tomaszowian, miłośników sztuki na koncert live, dobre jedzenie i wystawę prac ( gdzie znajdą się między innymi 3 moje zdjęcia !), czyli ogółem rzecz mówiąc bądźmy AKTYWNI W SZTUCE, a oprócz tego zapraszam również do obserwowania nowych zdjęć, starych zdjęć i instagrama :)






jeansówka-gift/ bluzka-oasap.com/ spodenki- H&M/ buty-nike

Zdjęcia: Nina Włodarczyk


xoxo,
 L I L L E

27 komentarzy:

  1. Naprawdę Kinia,a nie na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki :) nie zwróciłam uwagi na ten błąd

      Usuń
    2. Human... Wybacz jej ;)

      Usuń
    3. po co zaraz ta złośliwość ? Nie obeszłoby się oczywiście bez zwykłej uprzejmości, nie? karma powraca :*

      Usuń
  2. Gdzie ta wystawa :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka i buty ♥
    Gratuluję wystawy Twoich zdjęć !:)

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, tak energicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się - w takim razie - razem z Tobą :)
    ja bardzo lubię, jak ludzie się cieszą :)!

    P.S. pięknie wyglądasz - bo.... młodo!
    dziewczęco, miejsko, stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jakoś nie zapowiada się ciekawie :/
    Super stylizacja, śliczne zdjęcia :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/november.html
    Miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że u Ciebie dzieje się wiele dobrego :) oby jak najdłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka , super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i cała stylówka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można wiedzieć skąd, brat i mama mają te 'kombinezony' *zdjęcie na Ig*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczne buciki ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice jacket & shoes! :)
    http://lafilleaurougealevres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)