wtorek, 4 listopada 2014

04/11/2014: American Horror Story

        Nie wiem co tu napisać, po raz pierwszy nie wiem co napisać. Jestem w ciągłym biegu między szkołą, maturą, a życiem prywatnym, które rozbudowałam na tyle, że nie mam czasu, aby przejmować się tym co będzie dnia następnego. Tylko gdy kładę się spać odczuwam to ogromne zmęczenie. To pewnie jesień. Bardzo nie lubię jesieni. Książki są wtedy za ciężkie, ubrań jest za dużo, pogoda nigdy nie jest odpowiednia, generalnie wszystko jest na NIE. Niedługo jednak będzie zima, zimę już jakoś zniosę. 
        Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, gdzie mam na sobie jeansy idealne [ do których powinnam chyba trochę schudnąć,haha] i sweter perfekcyjny, bo za złotówkę. Całościowo wydaje mi się, że przypominam dziewczynę z pierwszego sezonu American Horror Story, nie uważacie ? 







sweter,kapelusz-SH/ spodnie-oasap.com

Zdjęcia: Jakub Majewski

xoxo, 
L I L L E

26 komentarzy:

  1. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz z czego chudnąć, wyglądasz idealnie :)
    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana w żadnym wypadku nie powinnaś do niczego chudnąć, jesteś idealna! Świetnie wyglądasz jak zwykle.
    Ja też nie znoszę jesieni. Mimo jej intensywnych barw i tego, że za oknem maluje się pięknie, to krąży wokół niej tak depresyjna aura, która w dodatku mi jakoś wyjątkowo się udziela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo podobna do Violet z AHS na tych zdjęciach. ;)
    Piękny kapelusz.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie to samo- ciągły bieg między maturą a życiem prywatnym. Chociaż ja uwielbiam jesień i to jest jedyne co mnie teraz motywuje, to wiem, że dużo ludzi ta pora roku po prostu dołuje.
    A co do zdjęć, świetny ten kapelusz i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie musisz chudnąć - masz ładne uda i wąziutkie biodra (coś, czego nie lubię u siebie, a u innych bardzo ;)).
    i bardzo ładnie w tych ciuchach wyglądasz ;)
    kapelusz dopełnia tylko uroku!

    tego serialu nie znam, ale zapewne to porównanie miało być jakieś kokieteryjne, prawda :>? że niby paskudnie :>?

    mówię - ładnaś :)

    p.s. mam z tym byciem w biegu podobnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo dobrze - faktycznie trochę jak z AHS, chociaż akurat pierwszego sezonu nie oglądałam :) Proste stylizacje to klasyka sama w sobie ;)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + a u mnie: duuużo KRATY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne zdjęcia
    prosty i klasyczny look !

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie szukam takiego kapelusza !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W klasie filmowej/teatralnej trzeba nagrać własny film lub zrobić spektakl?

    OdpowiedzUsuń
  11. kobieta powinna mieć trochę krągłości, a Ty masz świetną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak jesteś bardzo podoba do Violet na tych zdjęciach:) Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia! fajne połączenie, podoba mi się kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!
    genialnie!
    masz świetny styl!
    jestem zachwycona!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie wiem czemu ale uwielbiam jesień, uwielbiam tą depresję ktora mnie przytlacza oraz jesienne wieczory kiedy nic nie robisz procz siedzenia w domu:) super stylizacja!
    xx
    ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale nie powinnaś schudnąć wyglądasz na naprawdę zdrową dziewczynę :) Nie oglądałam AHS więc nie moge stwierdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś nie wypał ta prezentacja z Igą ;/ ... Mega nuda... Prawna miała lepszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Uwielbiam Cię w takim wydaniach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Widze ze nie tylko ja mam wysokie czolo:) i chetnie zwiazujesz wlosy i wgl dobrze ze nie jestem sama z tym , bo mam wysokie czolo, a nie lubie grzywki :( .

    Z Kim masz angielski ? Z p.Trzonek?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)