poniedziałek, 27 października 2014

27/10/2014: gray sweater

        Miniony weekend spędziłam z teatrem w Krakowie. Graliśmy tam na festiwalu, gdzie swoją drogą zostaliśmy wyróżnieni. Pomimo niewielkiej ilości czasu do zagosporadowania spędziłam super czas z przyjaciółmi. Piątkowy wypad na miasto i niedzielny poranny spacer we mgle można by uznać wręcz za perfekcyjny. Znalazłam nawet czas na kilka zdjęć, które chcę Wam pokazać. Sweter okazał się prawie idealny i gdyby nie to, że "obiera" mi całe spodnie to mogłabym tak o nim powiedzieć. Zapraszam Was do zobaczenia zestawu .








sweter-Cubus/ koszulka-pepco/ spodnie-Pull&Bear/ buty- Deichamann

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


xoxo,
 L I L L E

24 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam takie cieplutkie sweterki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny sweterek, musi być bardzo mięciutki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie cieplutkie swetry! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego zdjęcia twoją portretówką są zawsze takie nieostre i wymaziane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to portretówka: ) Po za tym zdjęcia nie są robione przez profesjonalistów :)

      Usuń
  6. zdjęcia na Grodzkiej, czy mi się wydaje tylko :)?


    oj, też mnie złości, że takie piękne, futrzane swetry linieją jak diabli.
    ale są tak piękne, że można im to wybaczyć.
    prawda ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie, uwielbiam takie stylizacje :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter! U mnie też zestaw z futrzakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweter, wygląda na bardzo mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek "zrobil robote" :) fajnie wygląda w polaczeniu z czernia ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look ; -))


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda ten niebieski sweter w połączeniu z całkowicie czarną resztą, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wspaniała <3 uwielbiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)