poniedziałek, 20 października 2014

20/10/2014: less is more

        Ostatnio cały mój wolny czas pochłania nauka, wyjazdy i pasje. Zgaduję, że to dobrze, ponieważ na nudę nie narzekam. Żałuję tylko, że  nie mam czasu, aby bywać tu częściej. Wiem jednak, że najbliższe parę miesięcy to moje "być, albo nie być"  w przyszłości. Całe moje życie zależy od tego roku, więc nie mogę pozwolić sobie na zaniedbania, mam nadzieję, że rozumiecie :) Częściej zaglądam na mojego fan page lub instagrama. Serdecznie zapraszam !






bluzka-nn/spodenki-oasap.com/ płaszczyk-sheinside.com/buty-czasnabuty.pl

Zdjęcia: Iga Przybysz



xoxo,
 L I L L E

26 komentarzy:

  1. hej :) ja sie chcialam zaoytac gdzie robiłas swoj tatuaz?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia cudowny płaszczyk ;) ma ekstra motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne futro,mojej siostrze sie takie marzy :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz ;-)
    Ciekawa sceneria ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! U mnie podobnie, bo teraz decyduję o wymarzonej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rób tylko to, co musisz robić, żeby być szczęśliwą - i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne futerko. Wyglądasz pięknie i kobieco :) Chwila czasu na bloga zawsze się znajdzie ale nauka, szczególnie ostatni rok szkoły jest najważniejszy :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję,że wszystko pójdzie po Twojej myśli. świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice:)
    xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog-> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/10/giveaway-echo-paul.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty najbardziej mi się spodobały! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się ten płaszcz, taki kiczowaty ;p ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do futerka nie jestem przekonana, ale cala reszta na pięć z plusem :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się ad tym kożuszkiem ;D fajnie wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chociaż płaszczyk nie w moim stylu to wyglądasz i tak zjawiskowo ♡ bardzo podobają mi sie twoje stylizacje :)

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A zdradzisz na jaki kierunek chciałabyś iść ?

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki uroczy kożuszek! :) super wyglądasz <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uou . swietny klimat na zdjęciach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Parking w Focusie? Nie wiem czy wiesz ale większość galerii, a w tym Focus to obiekty prywatne i robienie zdjęć jest zabronione. Moja znajoma prawie pożegnała się z aparatem jak ochrona pojawiła się w miejscu gdzie zrobiła 2-3 zdjęcia. Czasem mogą nawet skonfiskować aparat jeśli nie masz zgody właściciela galerii na robienie zdjęć ''modowych''. Na parkingu może nie ma takiego wielkiego problemu, ale radziłabym uważać. Zresztą kurcze, po co zdjęcia na parkingu? Wyjdz na zewnątrz, jest o wiele ładniej.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)